Gå til innhold

ExceL's volvo 240 84 mod. prosjekt :)

Ranger emnet

ExceL

Anbefalte innlegg

Ja.. Håper dere synes den ble litt fin =)

nymotoren inn..

DSC01907.jpg

DSC01910.jpg

DSC01928.jpg

DSC00315.jpg

DSC02592.jpg

Bilen står nå slik og venter på skiltene ;D

bilnioppkjrln.jpg

motoren:

DSC02525.jpg

Hadde litt uflaks også :P

Skulle på godkjenning, og når jeg var på vei dit, så smalt det noe helt for jævlig, og motoren hørtes ut som om et helvette..

Det var tennpluggen som kom ut, en elr annen hadde tydeligvis skrudd til tennpluggen for hardt, slik at gjengene ble ødelagte.. men jeg tok av toppen og skrudde i en gjengesats og monterte den på nytt.. men måtte vente en stund på ny godkjenning.. som blir på fredag.. så får bare håpe at jeg får skiltene til helga ;D

nye bilder kommer etter jeg får skiltene og det blir finvær, slik at jeg kan ta noen pene bilder :D

Så, hva synes folket ? =D

T-G

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil, lakka selv eller?

Må også si at jeg synes Flatnose fronten er den peneste fronten som er laget til 240:)

Takk :)

Mja, både og.. Er en som lærte meg og lakkere, han tok bl.a, motorrommet.. Men resten er selvlakkert ja ;D

Ble noen småfeil da, i og med den ble lakkert i garasjen m/ støv og mye annet rart + dårlig belysning.. men det er kun bagateller.. Det som irriterer meg mest er at det ble noen silikonflekker på taket =/ men men..

skal også lakkere opp en eller to av dørene, da de ble lakkert med en annen type klarlakk, noe som resulterte i en forskjell i blankheten... men men ;)

Ja den er fin ;)

T-G

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja masse arbeidstima som legg i dein hær! Du har jaggu fått belønning før slite. finar 240 ska man leit langt ætter!

må sei fra når dt blir polering:) står ledig før disposisjon.

Når blir anlægge satt inn?

Hehe, ja.. Du får no ha takk førr aill hjælpa da ;D

Polering ja.. hmms.. må ta å kjøp me ei snær proffmaskin vøtt..

Anlægge bi væll hiva innj i hælga såfram tell at e får skiltan på dein, får sjå vøtt.. mn mn.. bi væll berre kjøyring uans vess skiltan kjæm på så ^^

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider