Gå til innhold

ExceL's volvo 240 84 mod. prosjekt :)

Ranger emnet

ExceL

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Videre planer for bilen er :

-Polyforinger rundt om

-Montere cosworth rs500 cooler

-Montere enten 16- elr 19- t går begge på 940-grenrøret?

-Bytte frontrute, da den bærer preg av "slitasje" :P

-Nye dempere rundt om - bilstein clubsport

-531-topp bearbeidet hos såkalte "tore topp"

-s60r dyser

-Ny fuelrail m/just btr

-just. kamdrev

-nye felger av noe slag

-nye chipper eller datasprut.. har noe autronic greier på hånden, mn vet ikke helt ass..

cooler'n

DSC04034.jpg

noen som har noen innvendinger? :P

T-G

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

har vell ikke noen bilder med veldig høy oppløsning? elns...

veldig nysjerrig på hvordan du selv syntest det ble med igjensveiset listehull:)

tenker endel på og gjøre dette jeg og, i og med at det er ingen lister jeg syntest er spessielt pene...

Mvh:

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vell ikke noen bilder med veldig høy oppløsning? elns...

veldig nysjerrig på hvordan du selv syntest det ble med igjensveiset listehull:)

tenker endel på og gjøre dette jeg og, i og med at det er ingen lister jeg syntest er spessielt pene...

Mvh:

Har ikke så mange bilder ennå.. Tenkte jeg skulle få lakkert opp etpar dører og bagasjelokket, siden de ble litt dårligere glans i pga annen klarlakk.. Før jeg tar meg tid til å ta mange bilder md speilrefleks kameraet lissm..

Når det gjelder igjensveisede listehull, så synes jeg det ble skikkelig bra og pent! Men en ting man må være obs på er sveisingen av de og arbeidet rundt det.. SPESIELT!! hvis du skal bruke effektlakk.. Vises sinnsykt lett hvis du må bruke litt sparkel.. Så vær uhyre forsiktig ved igjensveising og etterarbeidet med vinkelsliperen der.. (dårlige erfaringer med at det vises igjennom med effektlakk fra før :P )

Men enig med at ikke så mange fine lister som finnes nei.. Prøv det! =)

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange bilder ennå.. Tenkte jeg skulle få lakkert opp etpar dører og bagasjelokket, siden de ble litt dårligere glans i pga annen klarlakk.. Før jeg tar meg tid til å ta mange bilder md speilrefleks kameraet lissm..

Når det gjelder igjensveisede listehull, så synes jeg det ble skikkelig bra og pent! Men en ting man må være obs på er sveisingen av de og arbeidet rundt det.. SPESIELT!! hvis du skal bruke effektlakk.. Vises sinnsykt lett hvis du må bruke litt sparkel.. Så vær uhyre forsiktig ved igjensveising og etterarbeidet med vinkelsliperen der.. (dårlige erfaringer med at det vises igjennom med effektlakk fra før :P )

Men enig med at ikke så mange fine lister som finnes nei.. Prøv det! =)

kommer nåkk til og prøve det ja!....

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...