Gå til innhold

Kattepiss

Ranger emnet


krt_

Anbefalte innlegg

Vi har et stort problem med "ville" katter i området rundt jobben og like før helgen har det tydeligvis vært noen å brukt bilen min som dass..... Jeg klarer ikke å finne ut hvor den jæ... lukta kommer fra, den kommer først når motoren er blitt skikkelig varm og god. Har hatt Motorvask og avfetting over det hele men får ikke bort lukta.. Vi som sitter i bilen dør nesten..

 

Er det noen som har opplevd noe av det samme? Hvordan i all verden skal jeg få bort den SINNSYKT irriterende lukten?? Fins det noe middel man kan for å rense ventilasjonanlegget med?

 

Jeg blir snart GAL :eek:

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres kjent ut ;)

Grunnen til at jeg spurte er at hvis du har A/C finnes det egne rensemidler man benytter for å rense anlegget. Men ettersom du ikke har det, ville jeg sprayet Odor Eliminator i luftinntakene og i kupeen, to-tre behandlinger om nødvendig. Den funker mot kattepiss, det vet jeg av egen erfaring..

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG Nett - Bil og motor:

 

Jeg har problemer med "kattepiss" lukt i en ganske ny VW Caddy. Vi trodde det var en katt som hadde pisset et eller annet sted, og fikk et proft bilfirma til å rengjøre hele bilen innvendig, men de fikk faen ikke lukten vekk. Når jeg fikk bilen igjen lukta den sånn merkelig lukt som det lukter på utedass. Jævlig irriterende. Har prøvd alt mulig, men lukten er der fortsatt. Drittbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd derre, men e du utsatt for katter, så legg pepper rundt!*

Kattene hater pepper, de går ikke i nærheten!

Bare et lite tips til de som skulle være så uheldig:)

 

Vet ikke om dette vil hjelpe men jeg skal allefall prøve! Alt er verd et forsøk.. Jeg er dritt lei av å kjøre rundt med den j**** stanken i bilen, tør jo ikke engang å ta på svigermor... (kanskje like greit?) :shake

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG Nett - Bil og motor:

 

Jeg har problemer med "kattepiss" lukt i en ganske ny VW Caddy. Vi trodde det var en katt som hadde pisset et eller annet sted, og fikk et proft bilfirma til å rengjøre hele bilen innvendig, men de fikk faen ikke lukten vekk. Når jeg fikk bilen igjen lukta den sånn merkelig lukt som det lukter på utedass. Jævlig irriterende. Har prøvd alt mulig, men lukten er der fortsatt. Drittbil.

 

Har hørt om dette flere plasser, men dette er vel en produksjonfeil ellerno?

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår