Gå til innhold

Hjelp til prisanslag

Ranger emnet

oleane

Anbefalte innlegg

En talentløs fyr rygget inn i meg i dag (mens jeg sto stille!:angry: :angry: ) Herregud, fyren bestrider det og nå står vi ord mot ord. Worst case scenario er vel at jeg må dekke skadene mine selv. Hans bil fikk selvsagt ingen skader siden det var han som kjørte inn i meg, mens merker etter hans tilhengerfeste er over hele fronten på bilen min. Nå sitter jeg her og lurer på om alle sparepengene mine går fyken...

Noen som kan hjelpe meg med et overslag over hva det kan koste og hvor jeg eventuelt kan få fikset det rimelig. Kjører en Audi Quattro...

Skadene: Hele venstre frontlykt smadret.

Bulk og riper et par steder på støtfanger, venstre side

Mindre bulker to ulike steder på panseret, samt at panseret har blitt bøyd slik at det ikke går ordentlig igjen.

Bulker og riper på nummerskilt.

Takk for hjelpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan jeg legger ut bilder her rett fra harddisk, (må de ha URl og ligge på nettet?) hvordan gjør jeg det?

:)

Vedr ham: Jeg kjørte etter ham og plutselig bråstoppet han og begynte å rygge (skulle vistnok lukeparkere men signaliserte ikke med blinklys eller noe). Jeg stoppet selvfølgelig også da han stoppet, tutet og tutet med hornet men han bare rygget....Jeg kunne ikke rygge fra ham for jeg hadde mange biler bak meg. Han innrømmet først å ha rygget inn i meg, men da han hadde sett ordentlig på skadene på bilen min og konferert med en kamerat på russisk endret han mening... han skrev i skadeskjema et jeg aldri stoppet. Blank løgn sef...hvis han hadde sett at jeg var i fart ville han selvfølgelig sluttet å rygge...beviser bare at han aldri så seg i bakspeilet i det hele tatt...Og summa sumarum har man jo vikeplikt når man rygger. Det hele står på hvem forsikringsselskapet tror på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte kjøre til siden med en gang og da var det for seint å finne noen....Typisk at jeg ikke tenkte på det umiddelbart, men jeg hadde jo aldri trodd at han skulle begynne å krangle. Jeg fikk hakeslepp da han skjelte meg ut i steden for å si unnskyld...

Jeg hadde imidlertid med meg en kamerat som hørte og så alt...bare dumt at russeren også hadde med seg en kamerat.(kunne ikke noe særlig norsk da). De kan imidlertid ikke ha sett noenting noen av dem....Da hadde de jo aldri buldra inn i meg...Enda godt at de hadde norskregistrert bil. Kunne vel vært enda vanskeligere å ta dette med et russisk forsikringsselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider