kesol Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Selvsagt må vi ha en tråd for Evenes kommune! Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Haha.. :p Vet ihvertfall av noen grombiler der borte. Deriblant en kadett c cupe.. :) Grom sak. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Viktors combicoupe? 200m på 8 sekunder, 2.4 med 250 hk. Han tenkte på å sette inn en lastebilturbo, men det ble kanskje litt mye. Folk påsto at den holdt på å steile allerede... :D Sort, hevet, Compomotive-felger, og custom eksosanlegg. Utrolig tøff bil. Skal spørre pent om jeg kan få ta noen bilder neste gang jeg uansett tigger etter hjelp om et eller annet... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Oooh, må ha vært en Mustang. Minst! Jeg prøver å overtale Viktor til å gjøre slik med Mantaen min, om han får originalgirkassen fra Mantaen... Dette bildet er fra Kadetten hans. Corvetten til Evenes kanskje hyggeligste mann. :p Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Victor ja.. Rå fyr å rå bil.. Den ene av de mange råe han har.. :p Victor lovte at jeg skulle få prøve den bilen der.. Har enda ikke turt.. Den går stygg-godt.. :) Litt OT, men var det du som var i harstad med en manta i gårkveld? Manta a.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Altså, det er fritt frem for alle å være OT her. :p Viktor er faen meg en kul type. Har du sett de andre bilene han har stående nå? Mye tøft. Kona kjører forresten en Golf GTD, og pusser opp en Fiat Bertone X1/9. Det kuleste er at hun sveiser den selv! Viktor sa forresten at Kadetten ble kjørt i stykker fordi alle skulle prøve den! :D Men nå er den snart klar igjen. Nei, har nok ingen Manta A... Hadde det vært så vel. Men jeg holder på å mase hull i hodet på en som kanskje skal selge en Commodore B Coupe. :) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Har sett alle bilene hans ja.. Fått full omvisning.. :P Kjenner fyren godt, så.. :) Kona hans har en kul bil ja.. Bertonen er ikke akkurat noe som vokser på trær heller.. :) Fikk tilbud om å være sjåfør på rally-audien hans.. dersom jeg fylte bensin, kjøpte personlig utstyr og sånn.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Rally-Audi?? Har jeg ikke sett en gang! Skal tigge pent... Selv liker jeg kanskje Cortinaen og Taunusen, begge er jo one of a kind i Norge. Uff, skal spørre om jeg kan ta med kamera dit en dag, er jo faen meg for mye å sette ord på! Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ja, han har en gul/hvit audi.. hadde ihvertfall.. Bygga den opp til rcn.. Cortinaen og taunusen har jeg ikke sett.. Tror jeg.. :p Må nesten få tatt bilder der oppe ja.. Mye gromt, men han er så gnien på det med bilder. Skjønner han godt, da men.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kult! Cortinaen er en GT, men visstnok ikke hans egen. Taunusen tror jeg han hentet fra et familiemedlem som ikke kjørte bil mer, 79-modell med V6'er. Spurte forresten om han ikke kunne komme i en Historie-time og spinne tulling på skoleplassen (Elvemo) når Kadetten fungerte igjen... :D Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ah.. Gt faktisk.. Aldri hørt om noe sånt.. taunus med v6'er? Fantes det orginalt? :b Er kadetten ute av funksjon nå forresten? Vet du om han har planer om hvite skilt på den? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ja. Om det ikke var en rekkesekser. Uansett den eneste i Norge, coupe. Kadetten skal vel ha skilt igjen. Han holder på med den nå, men han må kanskje ha tilbake startmotoren jeg fikk låne først. :D Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hmm.... enda meir OT, men kanskje d e ei meining i at han ikkje vil at folk ska vette ka som står der oppe...? Æ har hørt rykta om at der har vært innbrudd før... så la oss nu holde nærmar identitet og beliggenhet være usagt. =p Så fortsette det kanskje å piple rå bila ut av garasjen hannes i mange år framover. =D Før mannen har PEILING, det e d ingen tvil om.. Men ikkje arti å prøve å bygge bila vess folk e der oppe på nettern å skrur av dela. =p Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Vi sei at d e han deranne Viktor Jensen, har en RÅ Peugeot ståanes... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Yepp. Me skikkeli fine hjulkapsla!! =D Telbake tel den gule å kvite audien som e nevnt lenger opp... den biln blei vel bygd opp tel en kar litt lenger borti gata... trur det står "Statoil" oppfør døra der han bor... Men uansett, va vel snakk om spottings i Evenes på denna tråden. =p Broder, legg du ikkje ut bilde av den nyyyydelie 'megaen min? Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg