Gå til innhold

Spottings i Evenes!

Ranger emnet

kesol

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Viktors combicoupe?

200m på 8 sekunder, 2.4 med 250 hk. Han tenkte på å sette inn en lastebilturbo, men det ble kanskje litt mye. Folk påsto at den holdt på å steile allerede... :D Sort, hevet, Compomotive-felger, og custom eksosanlegg.

Utrolig tøff bil. Skal spørre pent om jeg kan få ta noen bilder neste gang jeg uansett tigger etter hjelp om et eller annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor ja.. Rå fyr å rå bil.. Den ene av de mange råe han har.. :p

Victor lovte at jeg skulle få prøve den bilen der.. Har enda ikke turt.. Den går stygg-godt.. :)

Litt OT, men var det du som var i harstad med en manta i gårkveld? Manta a.. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er fritt frem for alle å være OT her. :p

Viktor er faen meg en kul type. Har du sett de andre bilene han har stående nå? Mye tøft.

Kona kjører forresten en Golf GTD, og pusser opp en Fiat Bertone X1/9. Det kuleste er at hun sveiser den selv!

Viktor sa forresten at Kadetten ble kjørt i stykker fordi alle skulle prøve den! :D Men nå er den snart klar igjen.

Nei, har nok ingen Manta A... Hadde det vært så vel. Men jeg holder på å mase hull i hodet på en som kanskje skal selge en Commodore B Coupe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle bilene hans ja.. Fått full omvisning.. :P Kjenner fyren godt, så.. :)

Kona hans har en kul bil ja.. Bertonen er ikke akkurat noe som vokser på trær heller.. :)

Fikk tilbud om å være sjåfør på rally-audien hans.. dersom jeg fylte bensin, kjøpte personlig utstyr og sånn.. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har en gul/hvit audi.. hadde ihvertfall.. Bygga den opp til rcn.. Cortinaen og taunusen har jeg ikke sett.. Tror jeg.. :p

Må nesten få tatt bilder der oppe ja.. Mye gromt, men han er så gnien på det med bilder. Skjønner han godt, da men..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... enda meir OT, men kanskje d e ei meining i at han ikkje vil at folk ska vette ka som står der oppe...? Æ har hørt rykta om at der har vært innbrudd før... så la oss nu holde nærmar identitet og beliggenhet være usagt. =p Så fortsette det kanskje å piple rå bila ut av garasjen hannes i mange år framover. =D

Før mannen har PEILING, det e d ingen tvil om.. Men ikkje arti å prøve å bygge bila vess folk e der oppe på nettern å skrur av dela. =p

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp. Me skikkeli fine hjulkapsla!! =D

Telbake tel den gule å kvite audien som e nevnt lenger opp... den biln blei vel bygd opp tel en kar litt lenger borti gata... trur det står "Statoil" oppfør døra der han bor...

Men uansett, va vel snakk om spottings i Evenes på denna tråden. =p Broder, legg du ikkje ut bilde av den nyyyydelie 'megaen min?

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider