Gå til innhold

Spottings i Evenes!

Ranger emnet

kesol

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Æ har fått en reading her... Ser en Volvo... En Amazon... Om nån uke... Matt svart, sota rute, ombygd grill, 18" lavprofil... Hm.

Æ har fått en reading æ åsså... ei dame i førtiåran.. me kjøttøks... spreng etter en langhåra 18-åring med buksesig.. hmm..

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...
Viktors combicoupe?

200m på 8 sekunder, 2.4 med 250 hk. Han tenkte på å sette inn en lastebilturbo, men det ble kanskje litt mye. Folk påsto at den holdt på å steile allerede... :D Sort, hevet, Compomotive-felger, og custom eksosanlegg.

Utrolig tøff bil. Skal spørre pent om jeg kan få ta noen bilder neste gang jeg uansett tigger etter hjelp om et eller annet...

250hk, hmmmm tror det skal tas med en stor klype salt for å si det mildt, de gasserne som folk sier står der er ikke i nærheten nok, det samme kan sies om resten av motoroppsettet hvor ting som enkle motortekniske hensyn er oversett, bilen beveger seg kort å godt fordi den er lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er fritt frem for alle å være OT her. :p

Viktor er faen meg en kul type. Har du sett de andre bilene han har stående nå? Mye tøft.

Kona kjører forresten en Golf GTD, og pusser opp en Fiat Bertone X1/9. Det kuleste er at hun sveiser den selv!

Viktor sa forresten at Kadetten ble kjørt i stykker fordi alle skulle prøve den! :D Men nå er den snart klar igjen.

Nei, har nok ingen Manta A... Hadde det vært så vel. Men jeg holder på å mase hull i hodet på en som kanskje skal selge en Commodore B Coupe. :)

den x1/9 er vel kraftig opprustet, mener det var en sak man har vurdert tildligere og forkastet da den befant seg i sortlandsområdet (d.v.s om det er samme bil), tviler på at den har rørt seg noe særlig med mindre den er tauet omkring...og av de rapporter man har fått på havariet på kadetten så forstår man at det var ett oppsett som ikke kan funke. gasserene rekker til maks 180 hk teoretisk..på standard manifold,tenning,suppepumper o.s.v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes betraktelig værre "HD" sykkel litt nærmere evenes en brua...og den slår dem begge.....

nå vet jeg ikke hva som befinner seg her i området egentlig.

men sånn som jeg har oppfattet ting når det gjelder viktors kadett c så er det masse lyd å sånn passe effekt. Når det gjelder den rally audien til viktor så ble jeg tilbudt den for 14tusen. og det er en tidligere bil av hans Olav. Jeg har nå kjøpt to biler som har vært innom viktor og tja han er flink å sveise å lage lette løsninger :) men det funker jo.

ellers så vet jeg at det finnes noen raske Gsxr sykler her på evenskjer. samt team sletten forstatt holder på å bygge råe cosworther. å samler på råe volvoer:)

Volvo 142 dl Prosjekt

Volvo 240 Glt Bruksbilen

Volvo 245 Turboo!

Opel Ascona b N/A tunded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lette løsninger indeed, det er sikkert! hvilken bil har du ervervet der i fra foruten 142`a?,forresten den ser skikkelig bra ut nå når den har fått en skikkelig gjennomgang, det trengte den sårt,poly å nye kuler nå så blir det kanon :m'm: et lite tips på sykkelen er evenskjer ;) uten å si så mye mer..den ruller ikke så mange mil for året for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den 142en samt en kadett c bilcross bil. var mye lettvinte løsninger og det som kunne sveises fast er sveist fast:)

en ting jeg vet for sikkert når jeg bare får tid å kronasjer så blir det enda mer bygging på 142en:) hvem er du motortrimmern?

Volvo 142 dl Prosjekt

Volvo 240 Glt Bruksbilen

Volvo 245 Turboo!

Opel Ascona b N/A tunded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut at 142en tas vare på. vi er nok ikke kjente. ny her.får bare sende en pm om det er noe maskin spm. regner med det blir støtstang maskin i bilen framover.

når bilen er orginal me støtstang maskin så må man beholde det:P

blir en litt forfriska b20 som skal i med tiden

men må bare få karrossen bra nok først:)

Volvo 142 dl Prosjekt

Volvo 240 Glt Bruksbilen

Volvo 245 Turboo!

Opel Ascona b N/A tunded

Lenke til kommentar
Del på andre sider