kesol Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Er på skilt, EU-godkjent i høst. 25K. :) Men må fortsatt pønske ut transport fra Trondheim, ser ut til at jeg må hente den selv. Joooohn....? Noen forslag? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ah.. Joda.. Hørtes grei ut den der igrunn.. Kan godt kjøre den oppover jeg.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Nåh. :p Om du kjenner noen som reiser mellom Nord-Norge og Harstad, kan jeg spandere billetten på Hurtigruten nordover. Koster meg 1500,- for en person med bil, 7000,- for bare bil... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hmm.. Hvor i tr.heim står saken? Langt sørover? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 På andre siden av fjorden. Egentlig ikke i Trondheim. :p http://www.gulesider.no/kart/map.c?q=7100+Rissa&imgt=MAP&id=a_10000412482 Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Æ har fått en reading her... Ser en Volvo... En Amazon... Om nån uke... Matt svart, sota rute, ombygd grill, 18" lavprofil... Hm. Æ har fått en reading æ åsså... ei dame i førtiåran.. me kjøttøks... spreng etter en langhåra 18-åring med buksesig.. hmm.. Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Den corvetten som va på bilde lengre frem i tråden er brodern sin corvetter og det går en anna corvette på evenskjer med gul streamer i ruta. og jeg har en avgammel bilene til viktor:) en rød volvo 142 Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motortrimmern Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Viktors combicoupe? 200m på 8 sekunder, 2.4 med 250 hk. Han tenkte på å sette inn en lastebilturbo, men det ble kanskje litt mye. Folk påsto at den holdt på å steile allerede... :D Sort, hevet, Compomotive-felger, og custom eksosanlegg. Utrolig tøff bil. Skal spørre pent om jeg kan få ta noen bilder neste gang jeg uansett tigger etter hjelp om et eller annet... 250hk, hmmmm tror det skal tas med en stor klype salt for å si det mildt, de gasserne som folk sier står der er ikke i nærheten nok, det samme kan sies om resten av motoroppsettet hvor ting som enkle motortekniske hensyn er oversett, bilen beveger seg kort å godt fordi den er lett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motortrimmern Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Altså, det er fritt frem for alle å være OT her. :p Viktor er faen meg en kul type. Har du sett de andre bilene han har stående nå? Mye tøft. Kona kjører forresten en Golf GTD, og pusser opp en Fiat Bertone X1/9. Det kuleste er at hun sveiser den selv! Viktor sa forresten at Kadetten ble kjørt i stykker fordi alle skulle prøve den! :D Men nå er den snart klar igjen. Nei, har nok ingen Manta A... Hadde det vært så vel. Men jeg holder på å mase hull i hodet på en som kanskje skal selge en Commodore B Coupe. :) den x1/9 er vel kraftig opprustet, mener det var en sak man har vurdert tildligere og forkastet da den befant seg i sortlandsområdet (d.v.s om det er samme bil), tviler på at den har rørt seg noe særlig med mindre den er tauet omkring...og av de rapporter man har fått på havariet på kadetten så forstår man at det var ett oppsett som ikke kan funke. gasserene rekker til maks 180 hk teoretisk..på standard manifold,tenning,suppepumper o.s.v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motortrimmern Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Hmm.. har bare hørt om harleyen til han der på brukroa.. Skal vel være rimelig vill den også.. Om det ikke er den hans o har kjøpt? Snakker ofte med hans o, så skal spørre han ja.. finnes betraktelig værre "HD" sykkel litt nærmere evenes en brua...og den slår dem begge..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 finnes betraktelig værre "HD" sykkel litt nærmere evenes en brua...og den slår dem begge..... nå vet jeg ikke hva som befinner seg her i området egentlig. men sånn som jeg har oppfattet ting når det gjelder viktors kadett c så er det masse lyd å sånn passe effekt. Når det gjelder den rally audien til viktor så ble jeg tilbudt den for 14tusen. og det er en tidligere bil av hans Olav. Jeg har nå kjøpt to biler som har vært innom viktor og tja han er flink å sveise å lage lette løsninger :) men det funker jo. ellers så vet jeg at det finnes noen raske Gsxr sykler her på evenskjer. samt team sletten forstatt holder på å bygge råe cosworther. å samler på råe volvoer:) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motortrimmern Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 lette løsninger indeed, det er sikkert! hvilken bil har du ervervet der i fra foruten 142`a?,forresten den ser skikkelig bra ut nå når den har fått en skikkelig gjennomgang, det trengte den sårt,poly å nye kuler nå så blir det kanon :m'm: et lite tips på sykkelen er evenskjer ;) uten å si så mye mer..den ruller ikke så mange mil for året for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 jeg har den 142en samt en kadett c bilcross bil. var mye lettvinte løsninger og det som kunne sveises fast er sveist fast:) en ting jeg vet for sikkert når jeg bare får tid å kronasjer så blir det enda mer bygging på 142en:) hvem er du motortrimmern? Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motortrimmern Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 høres bra ut at 142en tas vare på. vi er nok ikke kjente. ny her.får bare sende en pm om det er noe maskin spm. regner med det blir støtstang maskin i bilen framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 høres bra ut at 142en tas vare på. vi er nok ikke kjente. ny her.får bare sende en pm om det er noe maskin spm. regner med det blir støtstang maskin i bilen framover. når bilen er orginal me støtstang maskin så må man beholde det:P blir en litt forfriska b20 som skal i med tiden men må bare få karrossen bra nok først:) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg