Gå til innhold

OPEL kadett c city J 1979

Ranger emnet

galant

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja city og caravan har skrå stilte dempere. men fjæra står lodrett. men har en kamerat som har lodrette tårn på caravan, så trur jeg må se kossn han har bygd om sine. syns han sa at det ikke va så masse arbeid.. da blir det jo litt bedre å få på andre akslinge, gjør det ikke?

mad maxx: ja har hørt at det ska gå å bytte fjærskålene og jekke opp 240 akslinga sånn at du får punkta org. skålene forså og ta det ned å helsveise det.. men har du peiling på 4 link også? bilder?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ja må vell kanskje oppdatere litt her..

her er litt bilde av forskjelligt som har blitt gjort etter jul..

PC280063.jpg

PC280061.jpg

PC280058.jpg

P3010009.jpg

P2190047.jpg

P2190046.jpg

P2180039.jpg

P2180037.jpg

P2180036.jpg

insrument holderen blei litt skeiv, men har retta den opp no.. har en ekstra viss noen har lyst på. bud over 1kr + frakt:D

Endret av galant

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk!

men ska jeg ha instrument holderen svart eller ska jeg "freshe" den opp med samme oransj farge som bilen? har litt lyst å lakke oransj bare for å se;)men ka trur du?

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ska ikke går for litt funky fast and the furious oransj nei:P ?

trur den blir svart jeg også, ja;)

takktakk:)

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e jo bare å lakke oransj det og se kordan det blir og bare lakke det svart igjen om du vil ha det svart:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte berre på at svart fargen dekker bedre oppå oransj enn oransj dekker svart og slepper å få en mørk oransj med svart bakgrunn? hmm.. jaja

so ville brukt grunning/hvit underfarge så oransj oppå for å få den til å se lysere ut.... men men..bare sånn eg hadde gjort det:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se ka jeg gjør.. har litt anna jeg må lakke no snart så da tar jeg alt samla.. gidd ikke ta fram sprøyta og begynne å styre bare for å lakke instrumentet..

ka grunning ska jeg bruke no etter jeg har sandblåst? fikk anbefalt epoxy grunning av kadettman. va inne hos han og kjøpte meg nytt ratt, nytt innsug(2.0gte) og grenrør + alle rutene;) så har jeg annskaffa meg kvasskam. må bare finne meg ei skaplig bensin pumpe no..

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt update her no;)

har laga nytt side panel framme til frontsett, og lage sub kasse til en anna bil. (lurte på å ha noe lignende til kadetten??).

ja og har begynnt på ny motoren også no. blir 2.0gte innsug, grenrør og enem y12 kam;)

har to gråe side panel til salgs for HBO 1kr. (glasfiber). ser det ene på bilde..

P3290051.jpg

P3290045.jpg

P3290047.jpg

P3290052.jpg

P3290044.jpg

P3290043.jpg

P3140075.jpg

P3150001.jpg

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider