galant Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 OoOoOoOpPpPpP!! lite som skjer her inne:S Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Blir bra detta! Når trur du at du blir ferdig med bilen da? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Blir bra detta! Når trur du at du blir ferdig med bilen da? takktakk;) nei vet ikke helt.. men håpe han e ferdig t neste sommer;) men viss jeg får henta det jeg ska ha, så får jeg sikkert gjort endel no utover sommeren og våren.. men vente på varme i været no, sånn at jeg kan begynne å plaste, og lakke.. går jo greit å plaste no å men tar jo 12-16 tima med den her tempraturen... ja også få han ut og begynne å sandblåse litt;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 whohoi! va det uti måløy du hadde cityen? fristande å tatt en tur å sett på en dag:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 takktakk;) nei vet ikke helt.. men håpe han e ferdig t neste sommer;) men viss jeg får henta det jeg ska ha, så får jeg sikkert gjort endel no utover sommeren og våren.. men vente på varme i været no, sånn at jeg kan begynne å plaste, og lakke.. går jo greit å plaste no å men tar jo 12-16 tima med den her tempraturen... ja også få han ut og begynne å sandblåse litt;) Neste sommer du får lappen og eller? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 einart: nei cityen står nede i eivindvik;) går bare på skole her i måløy.. øvrekleiv'n : er 18 den 20.sept (2009) men får håpe jeg blir ferdig tidligere enn neste sommer.. :D Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Ok. Da blir eg 18 to månader minus ein dag før deg;) Hehe. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg