Gå til innhold

bs bildeler

Ranger emnet

Zimmern86

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hei. jeg bestilte noe fra bsbildeler, var egentlig ganske fornøyd med mine tidligere kjøp... ofte kom pakkene bare etter 2-3 uker:) men så kom tiden for juleinnkjøpene.. bestilte varer for 1500(div. små plokk som julegaver) bestilte i november rundt den 10ende.. og fikk alt av mail jeg hadde fått tidligere. men 20 des ringte jeg å hørte om hvor pakken min var og da hadde de tydeligvis ikke "sett" bestillingen! hvordan er dette mulig vet ikke jeg! men 10 januar sende jeg mail etter at de hadde åpnet etter julestengt og fikk til svar at varene ble bestilt i dag. svarte med at jeg ikke ønsket pakken leger for dette hadde gått 2 måner etter jeg bestilte.. da fikk jeg til svar at dette var greit. rundt slutten av januar fikk jeg melding fra posten at pakken hadde annkommet på postkontoret. ble rasende og ringte de med det samme. Da fikk jeg tilsvar at jeg bare kunne sende den tilbake.

så gikk det 2 nye uker. da ringer de til meg å LURER på hvorfor jeg IKKE ville ha bestillingen... svarte med det samme som tidligere at denne bestillingen skulle være julegaver og var ikke ønskelig lengre. fikk da til svar at jeg måtte betale 500 kr for at de tapte penger på dette... "til hel...te" så la jeg på å sende de mailene jeg hadde fått som bekreftelse på at jeg fikk avbesilt bestillingen. fikk uansett regning.. ringte å sa at no sender jeg mail til forbruker råde eller noe sånt (hadde nokk bevis) Først da ble det greit! Besiller kunn fra de om jeg har GOOOOOOD til før jeg trenger det. og det skal ikke være nødvendig!!

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider