Zimmern86 Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 noen som har bestilt styling hos BS? Isåfall mottok dere noe ordrebekreftelse fra bestillingen? Mange dager måtte du/dere vente på at du fikk stylingen? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 noe tyder på at du minst skal vente noen uker på stylingen, det jeg fikk vite når jeg leste et sted hvor folk hadde problemer med det:) isåffal hvis de ikke har varene på lager Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 En god kamerat av meg bestilte ett bmw E36 styling kitt, det tok 7 uker.. Detta var fra riger, og da er en sånn leveringsitd ALTFOR lang! Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laggis Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hei. jeg bestilte noe fra bsbildeler, var egentlig ganske fornøyd med mine tidligere kjøp... ofte kom pakkene bare etter 2-3 uker:) men så kom tiden for juleinnkjøpene.. bestilte varer for 1500(div. små plokk som julegaver) bestilte i november rundt den 10ende.. og fikk alt av mail jeg hadde fått tidligere. men 20 des ringte jeg å hørte om hvor pakken min var og da hadde de tydeligvis ikke "sett" bestillingen! hvordan er dette mulig vet ikke jeg! men 10 januar sende jeg mail etter at de hadde åpnet etter julestengt og fikk til svar at varene ble bestilt i dag. svarte med at jeg ikke ønsket pakken leger for dette hadde gått 2 måner etter jeg bestilte.. da fikk jeg til svar at dette var greit. rundt slutten av januar fikk jeg melding fra posten at pakken hadde annkommet på postkontoret. ble rasende og ringte de med det samme. Da fikk jeg tilsvar at jeg bare kunne sende den tilbake. så gikk det 2 nye uker. da ringer de til meg å LURER på hvorfor jeg IKKE ville ha bestillingen... svarte med det samme som tidligere at denne bestillingen skulle være julegaver og var ikke ønskelig lengre. fikk da til svar at jeg måtte betale 500 kr for at de tapte penger på dette... "til hel...te" så la jeg på å sende de mailene jeg hadde fått som bekreftelse på at jeg fikk avbesilt bestillingen. fikk uansett regning.. ringte å sa at no sender jeg mail til forbruker råde eller noe sånt (hadde nokk bevis) Først da ble det greit! Besiller kunn fra de om jeg har GOOOOOOD til før jeg trenger det. og det skal ikke være nødvendig!! Siter Mercedes Benz E280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg