borabora Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kjøpt meg en 3'er Golf igjen. Tredje jeg eier nå så vet vel hva jeg går til. Har vel aldri latt være å like de. Er en 1,9d uten turbo så går ikke veldig bra men ser ikke så ille ut og fikk den vel til en "grei" pris. Får se hvor lenge motoren holder. Bruker nesten mer olje enn diesel og hender jeg sliter med å få start på den. Men men. : rolleyes Er en 92 modell som har blitt pusset opp igjen for ca 2 år siden og står på speedometeret at den har snart gått 260'... Noen bilder til hvordan den så ut når jeg kjøpte den for 2,5 uke siden. Gamle eier har skrevet litt om den for lenge siden her men står ikke så mye så. Lakkerte kalipre og tromler. Godkjent senket og her er bilder før jeg skrudde ned litt... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 fy søren så retro bilen er med skistativ, rustent panser og lys i blinklysa! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Litt lavere og med noen spacere. Polerte litt, satte på orginale lykter med gule pærer, og satte inn markeringslys i blinklysene foran. Satte på skistativ. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Så tok jeg av spacerene for gikk ikke helt å kjøre med. ;) Men har kjøpt nye felger og ny gummi til de så da skal jeg kunne senke litt mer. Levere de til lakkering og sånn snart så da får man se hvordan det blir, dekkene skal ikke komme før 6/5 fikk jeg beskjed om så. Mandag fikk jeg bytta til meg en bakfanger som plasten ikke var lakkert på, fredag fikk jeg nylakkert fanger foran. Plasten var lakkert på den også og flasset av så da kjøpte jeg en brukt annen en og lakkerte den. Orginale Vento lykter, panser og grill ble å kjøpt denne uka. Panseret ble slipt ned og litt kjemikalier på det... (Takk til Dan Henning for den jobben. :D ) Dette her fra tirsdag... Er en liten steinsprut der som Marius nevner. ;) Onsdag. Torsdag. Så satte jeg på lykter og panser på fredag, grillen ble hentet fra lakkering kl 8 lørdagsmorgen, fikk den etter jobb på fredag så ble litt stress. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 det er så retro med xenon lys altså. litt sånn oldskool følelse over bilen din! Xenon pærer var det men... ;) Og det var sånn den var når jeg kjøpte den... Orginale 92 lykter kaller jeg retro. ;) Og det er det andre som skal gjøres med den stort sett å. :popcorn Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Å så rått! :D Hvilke felger har du kjøpt deg? Edit: Synes du burde ha krom emblem i grillen din! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Å så rått! :D Hvilke felger har du kjøpt deg? Takk. :) Noen helt vanlige 15" hjul bare. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hadde håpet på breddede stålfelger eller noe, men "vanlige" felger fungerer sikkert bra det også. Hvor gjør du av gamlefelgene, da? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hadde håpet på breddede stålfelger eller noe, men "vanlige" felger fungerer sikkert bra det også. Hvor gjør du av gamlefelgene, da? Vet om noen 9x14 stålfelger som er til salgs, og holdt på å kjøpe de forrige gang de var til salgs men fant ut at 14" blir litt lite i hjulbua. De blir lagt ut for salg så fort jeg får satt på de nye. :) Synes de er fine men alltid hatt lyst på kantfelger til 3'er så da ble det denne gangen. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Herlig golf:yodude: Henta mye inspirasjon fra USA eller? Minna meg om en del vwvortex golfer med skistativ og det hele! -Kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Gule frontlykter hadde jo vært kjempekult, da! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 vento front :wub: !! <3 deilit Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Gule frontlykter hadde jo vært kjempekult, da! :) Nei, vær så snill.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Nei, vær så snill.. Eirik jamen det er jo så oldskool og retro med gule lykter! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 detta var seriøst pent :) se å få tatt noen skikkelig bilder nå :) gleder meg til å se mer av denne bilen Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg