borabora Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 se her ja :P gode gamle plassen ved mølla:p ble bra dette vett!=) kjempepent med a3 interiør, likte den delen! ingen andre som har dette =) Favoritt plass det. :D Nei, må litt jobb til men gjør seg mye. :) Detaljer! Da må hun eventuelt flytte bursdag! Satser på å komme meg inn til Oslo 31. selv! He,he. Spørs om det blir noe av. ;) Ja, er nok størst sjanse der. Iallfall for begge bilene. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 jævli fet jobb du har gjort her!! skal dere inn til oslo den 31? d må dere møte meg et sted:p jeg skal spille konsert i oslo den kvelden!! vil se de nye bilene deres! Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Burde nesten fått til noe slikt som i fjor spør du meg, det var knall =) god grill var'e også!:P oslo 31? hva som skjer da? :p espen, fikk ikke kommet meg til Halden i helga, hadde håpt på å se den nye kassa di!=) men nok offtopic fra min side :P Hvordan gjør man panseret slik du har det nå egentlig? og hvilken "behandling" må til for å beholde det jævlig? :) slags middel man har på for å få det slikt?=) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Tror Borabora har hatt på lakkoppløsende kjemikalier på panseret, men du trenger ikke gjøre annet enn å pusse ned panseret til metallet og så la det stå med (salt)vann på seg noen dager. Lenge til vi får se bilder av felgene da? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Takk. :) Oslo lokallag arrangerer treff på Stovner, er på dagen så da regner jeg med du kommer dit? ;) Må pusses helt ned ja, også hadde jeg/vi på saltvann, eddik og klor. Har ikke gjort noe spesielt med det siden da, bare holder seg sånn av seg selv så lenge. :D Tja, felga ligger i gangen her. ;) Ble ganske fornøyd men ikke mulighet til å få lagt de på før nærmere helga eller i helga. Også må jeg justere høyden slik at den blir kurant. Ha en forstillingskontroll snart å tror jeg. :s Men funnet de felgene jeg skal ha nå så da får jeg spare opp litt til de. Så da blir nok de nye til salgs også etterhvert. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Kjempeflott! Har du forresten tenkt å ha noe på taket, da? Gamle treski eller noe? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 gamle treki ja :D hehe artig hadde det vært ja =p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 He,he. Det kommer nok aldri noe sånt på taket altså. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Burde nesten fått til noe slikt som i fjor spør du meg, det var knall =) god grill var'e også!:P oslo 31? hva som skjer da? :p espen, fikk ikke kommet meg til Halden i helga, hadde håpt på å se den nye kassa di!=) men nok offtopic fra min side :P Hvordan gjør man panseret slik du har det nå egentlig? og hvilken "behandling" må til for å beholde det jævlig? :) slags middel man har på for å få det slikt?=) Ja du jeg merka det! hehe. Du får komme til Oslo 31. Kommer nok endel flere biler dit. Regner med Hadeland stiller opp også?? hehe Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Regner med Hadeland stiller opp også?? hehe Ja, satser på det blir noen herifra. :=) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Skjedd litt her... Blitt noen bilder, dårlige sådann. Men med de "nye" hjula ble bilen 3,5 cm lavere. Og skrudd ned 1,5 cm foran og 4 ca bak. En del å gå på angående skjermer, men subber nedi overalt og får ikke kjørt inn til meg selv. Tar jeg av hjelpefjærene bak blir den passe i skjermene å tror jeg. Kan space litt uansett. Satte på 5 mm foran og 2 mm bak men hjalp ikke mye. Men uansett kjøpte vinterfelgene av Bjørnar her og lakkerte de og satte på 165.50.15 dekk. Felgene er 7,25x15, et 37 såvidt jeg husker. Ble litt strekk... Lav nok til de veiene her... Fikk på andre baklykter også, ble litt mørkt bak. Hjemmelaget sådann.. Og monovisker, takk til Håkon Sandberg for rask handel! Blir vel ikke midt på så lenge, men dritt å justere i regnet.. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Ser bra ut detta.. Litt mer senk bak som du sier så har du en grei høyde.. :p Rimelig sjelden dekkdim du kjører med. Prøvde å få tak den selv når jeg hadde golf 2 men ble 185/45-15 i stedet.. Edit: Var vel 165/45-15 jeg leta etter. Slike som satt på en Golf 1 cab fra vwaudiclub. Den uten veltebøyle. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Ser bra ut detta.. Litt mer senk bak som du sier så har du en grei høyde.. :p Rimelig sjelden dekkdim du kjører med. Prøvde å få tak den selv når jeg hadde golf 2 men ble 185/45-15 i stedet.. Edit: Var vel 165/45-15 jeg leta etter. Slike som satt på en Golf 1 cab fra vwaudiclub. Den uten veltebøyle. He,he. Da må jeg ta av hjelpefjærene iallfall. Tja, er vel ik kjempesjelden på noen biler... ;) Men ja. 165.45 er nok verre ja. Mmm Kopperud sin eller noe det vel? :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Han het vel thomas eller noe.. Var med gutta fra "værste med de rare i" Hehe. Han hadde vel fittipaldi felger med 165/45-15 hvis jeg husker riktig. Liker stilen på Golfen din altså. Ikke umulig at det blir en 3`er på meg snart. Savner vw litt.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Han het vel thomas eller noe.. Var med gutta fra "værste med de rare i" Hehe. Han hadde vel fittipaldi felger med 165/45-15 hvis jeg husker riktig. Liker stilen på Golfen din altså. Ikke umulig at det blir en 3`er på meg snart. Savner vw litt.. Stemmer, da vet jeg hvem det er. :=) Fint å høre. Ja, ålreite biler så bare å få kjøpt. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg