Gå til innhold

Meine " retro" dreiser

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...
Altfor fett bil:) er muligens jeg er intresert i den bilen din :) hvordan er bilen / motor og diverse funker som den skal ?

Et par småting med motor. Send meg mailen din på pm så legger jeg deg til på msn. Vet antagligvis om billig 110 hk delebil om noen vil ha noe som går bra å.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En av Norges mest spesielle Golfer selges."

Kan ikke si meg helt enig der nei.. Hater rustpanseret ditt, hadde vært så inderlig mye bedre hvis bilen hadde vært enfarget. Da hadde den faktisk vært råkul, for du har riktig høyde på'n.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En av Norges mest spesielle Golfer selges."

Kan ikke si meg helt enig der nei.. Hater rustpanseret ditt, hadde vært så inderlig mye bedre hvis bilen hadde vært enfarget. Da hadde den faktisk vært råkul, for du har riktig høyde på'n.

Eirik

Er vel ikke mange som har rustpanser og så lav 3er så da er den spesiell. Du har å spesiell bil, men det er ditt valg. ;)

Og er 5 svarte 3er golfer her og lyst på noe som skilte seg ut så da ble min sånn. Du skal slippe å kjøpe den du. I verste fall har jeg panser og ny front som jeg får penger imellom for å bytte til så tar det ikke så tungt om ingen vil ha den sånn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten er helt på høyden :) Hadde vært gøy å se den med originale panseret.

Eirik

Orginal panseret har jeg ikke. Og den fronten er en annen farge som passer bra til svart.. ;)

Men er ikke mye jobb å lakkere for den som vil ha den sånn.

Men panseret, interiøret og fronten er det som ikke er mest vanlig i Norge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...