borabora Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Fått gjort et par småting til. Nye frontlykter ble handlet inn, justert visker, spacet ut 1 cm bak og fikk festet grillen litt bedre. Og tatt et par bilder da. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 åå nei fææle felger =( passa ikke litt stilen , AUDI felger min venn , audi felger Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 åå nei fææle felger =( passa ikke litt stilen , AUDI felger min venn , audi felger Hatt nok audi felger. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Syns det blei veldig bra jeg! Regner med det blir knall å bruke jekk når du skal skifte hjul nå :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Syns det blei veldig bra jeg!Regner med det blir knall å bruke jekk når du skal skifte hjul nå :D Slet med det før å, men har en pall jeg kjører opp på så da går det akkurat. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Skal selges til fordel for vinterbil... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1972788 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Altfor fett bil:) er muligens jeg er intresert i den bilen din :) hvordan er bilen / motor og diverse funker som den skal ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Altfor fett bil:) er muligens jeg er intresert i den bilen din :) hvordan er bilen / motor og diverse funker som den skal ? Et par småting med motor. Send meg mailen din på pm så legger jeg deg til på msn. Vet antagligvis om billig 110 hk delebil om noen vil ha noe som går bra å.. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 "En av Norges mest spesielle Golfer selges." Kan ikke si meg helt enig der nei.. Hater rustpanseret ditt, hadde vært så inderlig mye bedre hvis bilen hadde vært enfarget. Da hadde den faktisk vært råkul, for du har riktig høyde på'n. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 "En av Norges mest spesielle Golfer selges." Kan ikke si meg helt enig der nei.. Hater rustpanseret ditt, hadde vært så inderlig mye bedre hvis bilen hadde vært enfarget. Da hadde den faktisk vært råkul, for du har riktig høyde på'n. Eirik Er vel ikke mange som har rustpanser og så lav 3er så da er den spesiell. Du har å spesiell bil, men det er ditt valg. ;) Og er 5 svarte 3er golfer her og lyst på noe som skilte seg ut så da ble min sånn. Du skal slippe å kjøpe den du. I verste fall har jeg panser og ny front som jeg får penger imellom for å bytte til så tar det ikke så tungt om ingen vil ha den sånn. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Fronten er helt på høyden :) Hadde vært gøy å se den med originale panseret. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Fronten er helt på høyden :) Hadde vært gøy å se den med originale panseret. Eirik Orginal panseret har jeg ikke. Og den fronten er en annen farge som passer bra til svart.. ;) Men er ikke mye jobb å lakkere for den som vil ha den sånn. Men panseret, interiøret og fronten er det som ikke er mest vanlig i Norge.. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Solgt eller? Er det org. golf fanger og skjermer på den? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Solgt eller? Er det org. golf fanger og skjermer på den? Nei, står fortsatt her. Lurer på om jeg bare skal kjøpe en billig vinterbil og heller sette inn en annen motor i vinter. Får se ann litt. Yepp. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Selger sommerhjula, finansiere ny motor om ingen vil ha bilen... ;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=135904 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg