Cabgrab Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Etter å ha pisket den stakkers Neon-en min rundt en gocartbane for noen uker siden merket jeg at det kom damp/røyk av servooljebeholderen. Er dette normalt? Hva kan eventuelt være feil her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Er normalt ja. Neon cup bilene brukte å ta fyr pga. koking av servo oljen. Problemet løses ved å bytte nedre reimhjul med annen størelse. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Huff da! En relativt farlig feil det der, altså. Mye arbeid å skifte tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Kan ta fyr så d e ganske falig. Har vært fyr i min og ser rester etter pulver og påfyllingstroppa e svidd. Er vel ikke så mye arbei men, er vel litt trangt. Var byttet på min når jeg fikk den. Modern Performance Racing Products neon underdrive, Parts Accessories, eBay Motors items on eBay.com Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg