Gå til innhold

Little Red Riding Hood - Vurderes Solgt.....

Ranger emnet

Toodsie

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mine facelift lykter fra depo sitter dønn fast, men du må ta over det ene festet under fra game lykten. det innerste feste kan du ta av og på alt etter som.. bare stikk å se på gamle lyktene, så forstår du tegningen..

de gamle festene har en liten kant som gjør at du ikke helt får de i riktig posisjon på de nye lyktene. men eg slipte den bare vekk, og då funket alt.

eller har du 2 fester oppe og 1 feste nede no? rart om d dingler da :P

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at faceliftlyktene som er "orginale" skal dingle så fælt når mine billige "jallalykter" fra usa sitter dønn fast uten tilpasning i det hele tatt

de er jo billige disse her også.. 110euro elns.. men om du overfører festet(smo er avtagbart) fra de gamle lyktene så skal d ikke være noe problem :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er jo billige disse her også.. 110euro elns.. men om du overfører festet(smo er avtagbart) fra de gamle lyktene så skal d ikke være noe problem :D

Ser tegninga, kan jo bare slipe vekk den lille kanten som gjør at du ikke klarer å klemme inn det gamle nedre feste.. Merkelig at ingen har skrevet noe serlig om dette før da...

Tror ikke jeg gidder å begynne med sikaflex, blir litt vanskelig å justere dem senere da.

Men skal prøve å kappe av den kanten, det hjelper sikkert det.. ellers ble det svært bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
pen bil.. men hvorfor strekkmetallet?:wonder:

Tror ikke det er en orginal front fanger på bilen.. Derfor passa ikke de orginale luftinntaka... Så Har ikke funnet på noe annet enda..

Hadde vert digg med en s4 fanger, men blir fort litt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er en orginalfanger :) dekslene kan være litt køddene å få inni bare så du veit det

Tror ikke det..

Her har du et bilde av festeordningen på fangeren..

Var ikke sånn på brunerune sin ihvertfall..

CIMG2648.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte te me å heva bilen 1,2 cm i dag... Blei sykt mye mer "brukervennlig" om du kan kalle det det ;)

Fekk også fiksa de nedre festene til facelift lyktene så nå sitter de som bare det...

Har også fått tak i chrom lister til vinduene.. Får se om jeg får montert de i løpet av uka..

De nye felgene er også ankommet skal se om jeg ikke får hentet dem i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider