Gå til innhold

Little Red Riding Hood - Vurderes Solgt.....

Ranger emnet

Toodsie

Anbefalte innlegg

Husker ikke om det var skruer i det hele tatt, men hvis det er det så sitter de i hjulbuene :)

Fått montert dem ja, må bare koble opp bryteren, fikk ikke gjort det i dag, litt vanskelig når man sover til kl 18 :D

Har ikke tatt noen bilder, kan knipse noen i morra ;)

Edit: Apropos de sideblinklysa, tenker du på de avlange? Som nyere Audier har? I så fall må du ha fremskjermene fra facelift utgaven så kan du bruke de :)

Ja du må knipse noen bilder av hvordan du har kobla de....

Sove te 18 får isje gjort mye då nei...........

Merkelig at de ikke har laget noen lignende blinklys da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, takk for svar...

Hvor kjøper jeg facelift frontfangeren rimeligst? Kom igjen, Alex. Du kan dette her :)

Hehe, vel.. Jeg ville prøvd å funnet en brukt en (huggeri, VACN eller eBay). Mulig NBS har noen rimeligere enn Møller hvis du skal ha en ny.

Men er ikke helt sikker på hvordan det er å feste facelift fangeren på pre-facelift bilene. Tror ikke alt er plug-n-play. Bedre å få tak i grillene fra US utgaven og kjøpe tåkelys til de. Er nok billigst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel.. Jeg ville prøvd å funnet en brukt en (huggeri, VACN eller eBay). Mulig NBS har noen rimeligere enn Møller hvis du skal ha en ny.

Men er ikke helt sikker på hvordan det er å feste facelift fangeren på pre-facelift bilene. Tror ikke alt er plug-n-play. Bedre å få tak i grillene fra US utgaven og kjøpe tåkelys til de. Er nok billigst også.

Skjønner...

Ja, du sa dette til meg før også. Problemet er bare at jeg ikke finner de grillene fra US utgavene med passende tåkelys. Kunne noen bare funnet en link på ebay eller noe sånt, så kunne jeg bare kjøpt med en gang :helpme: :(

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner...

Ja, du sa dette til meg før også. Problemet er bare at jeg ikke finner de grillene fra US utgavene med passende tåkelys. Kunne noen bare funnet en link på ebay eller noe sånt, så kunne jeg bare kjøpt med en gang :helpme: :(

Fant ikke noe på ebay.com sånn i farta. Tipper Møller er lettest for å få tak i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider