Gå til innhold

Tilbakemeldinger på Vassendgutanes nye cd "XO" noen?

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

jaavel, vis du ønsker å være så SINNSYKT barnslig så kan jeg dra å kjøpe den.. men jeg synes det er helt TRAGISKT å kjøpe når man kan få det gratis:P men siden du er så JÆVLIG VOKSEN å SERIØS så driter vi det^^

Hehe, ok, litt dumt du ikke støtter dem da. Søk etter piratebay via google, så finner du den. Du må søke XO på siden, da får du mer treff på Cd`en

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bare jeg som stusser over at 5 av 7 som har skrevet noe positivt om cden har et (sterkt) forhold til Volvo?

Snakk om målgruppe for cden :P

Du slår meg som en meget bitter person, sorry to say.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slår meg som en meget bitter person, sorry to say.

Jeg er ikke en bitter person, men akkurat på dette punktet, vassendgutane, er jeg ganske bitter. Jeg lever midt i galskapen, og kan ikke fordra de som skrur vassendgutane på fullt og synger til..

Men som mange sier så er det det samme gamle vaset, jeg tror de har blitt for høye på pære, og at folk begynner å bli lei.. Forhåpentligvis var dette den siste plata!:deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en bitter person, men akkurat på dette punktet, vassendgutane, er jeg ganske bitter. Jeg lever midt i galskapen, og kan ikke fordra de som skrur vassendgutane på fullt og synger til..

Men som mange sier så er det det samme gamle vaset, jeg tror de har blitt for høye på pære, og at folk begynner å bli lei.. Forhåpentligvis var dette den siste plata!:deng

er ikke aleine der adivass bor trossalt i hjembygda dems

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider