AudiThomas Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Trenger et horn som jeg har hørt finnes til bil, som har den "plystre-på-damer" lyden. noe slikt som: "fit fiiiooouuv" hvor får jheg tak i en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 sikkert en dumpventil du har hørt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Er neppe en dumpventil. Jeg vet det er mulig å få tak i slike i norge, men jeg kommer ikke på hvor. Men her er vertfall en link til noen som selger slike: Wolo Wolf Whistle Der kan man også høre lyden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Der har du den ja;) takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg