Johnnyboy Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hei Har planer om å bytte motor i en Corolla E10 ifra en 4e-fe til en 4a-ge ( 20V) Er snakk om en effektøking på ca 80 HP og lurer på forsikrings selskapet vil reagere på denne økte effekten? mvh Siter Speed doesn't kill. Moronic lack of thought, kills. Inattention kills,But speed doesn't Nå: Corolla E10. X Toyota Carina 2. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uflax Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Mest sannsynlig vil du få problemer hvis du crasher. Skjønner ikke hvorfor du ikke heller ringer forsikringsselskapet og får et rettvist svar på det du lurer på i stedet for å spørre her og få masse antagelser fra folk som tror de vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnnyboy Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 så sant så sant Men hvorfor skulle eg få problemer viss eg trimmer bilen og eg krasjer den, Bilen blir forhåpentligvis godkjent, viss ikke den blir det så dropper eg det... Grunnen til at eg spurte her at det finnes folk med trimma biler og bare lurte på hvordan de gjorde det med forsikringsselskapet Siter Speed doesn't kill. Moronic lack of thought, kills. Inattention kills,But speed doesn't Nå: Corolla E10. X Toyota Carina 2. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 hvis du får det godkjent i vognkort og forsikringsselskapet blir informert, så er det ingen problem. du må jo selvfølgelig betale høyere premie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uflax Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Bilen blir forhåpentligvis godkjent Og du får forhåpentligvis ingen problemer. Jeg har bygget om og trimmet mange biler, først må man sjekke med veidirekterotet om prosjektet er gjennomførbart, dernest er det få kjerra uskadd gjennom godkjenning hos biltrangsynet. Hvis man her har skåret full pott kan man ta papirene med seg til forsikringsselskapet og forhandle frem en god avtale. Men for all del, for det jeg vet kan du være en av de som får et kick ut av å ta sjanser der store verdier står på spill. Have it your way! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg