Gå til innhold

Tråden om min Golf IV 1.4

Ranger emnet

maartn

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle ekte rånere kjører jo med tåkelys og park da. :P

Men nå ble de akkurat solgt uansett.

Pene felger forresten.

Det gjøres ikke her igården, så ikke alle er like=P Kan ikke fordra mine "tåkelys"greier i frontlysa, teiteste jeg har sett på lenge.. =p

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjempe fet bil det der ja! Har akkurat lik bare med lit nadre felger. Skal også sette inn grøgtelys i fanger med ny bryter. Kan noen gi meg litt info hvor jeg kjøper dette? Sjekker Tmtuning.com men er veldikkert flere steder de selger slike lys??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, jeg kjøpte eg slik til min. Hos meg har det begynt å bli løst, knirker no så inni h...... Men det funker, ny pris på dette hos møller (haugesund) var vel 3-3500kr eller no. Hvordan er dette hos deg, løst elle no sånt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt armlene på ebay og min sitter som et skudd. Har ikke opplevd noe knirking eller noe feil med den. Betalte vel rundt 500 ink frakt. Nå er det bare Hella grøftelys som skal kjøpes, men ser ikke ut som jeg finner dette på ebay. :nono:

Noen her som har funnet Hella sine grøfte/tåkelys på ebay??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt armlene på ebay og min sitter som et skudd. Har ikke opplevd noe knirking eller noe feil med den. Betalte vel rundt 500 ink frakt. Nå er det bare Hella grøftelys som skal kjøpes, men ser ikke ut som jeg finner dette på ebay. :nono:

Noen her som har funnet Hella sine grøfte/tåkelys på ebay??

eg har fonne, søkte bara på Helle micro de, d e d eg har på min:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, jeg kjøpte eg slik til min. Hos meg har det begynt å bli løst, knirker no så inni h...... Men det funker, ny pris på dette hos møller (haugesund) var vel 3-3500kr eller no. Hvordan er dette hos deg, løst elle no sånt??

Stramme den festebraketten som er inni armlene da, + stramme alt som er :)

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har fonne, søkte bara på Helle micro de, d e d eg har på min:D

Har du eller noen bilder, eller link til hvordan golfen ser ut med hella grøftelys om natten??

De lysene ser så utrolig små ut på fangeren så håper du lyser bra og ikke ser ut som to mini lommelykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider