maagnus Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hvor god er denne Boss forsterkeren i forhold til JL forsterkeren? BOSS BLX5000 | 2-kanals forsterkere | Forsterkere | Bilstereo Experten AS JL Audio: Products Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 lol. dette var litt av en sammenligning! Boss forsterkeren hører jo til i boss. JL Audio is top of the class Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Men med tanke på pris og funksjoner. Ikke merke mot merke ;D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hvis du tar en forsterker fra boss, med oppgitt rms effekt på 500watt, og finner en jl audio oppgitt med 500watt rms, og måler dem, så gir vel jl ca 3 ganger så mye tenker jeg, + at jl er full av kvalitetskomponenter, og boss er full av billig møkk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hvis du tar en forsterker fra boss, med oppgitt rms effekt på 500watt, og finner en jl audio oppgitt med 500watt rms, og måler dem, så gir vel jl ca 3 ganger så mye tenker jeg, + at jl er full av kvalitetskomponenter, og boss er full av billig møkk ;) x2:peace: Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hvis du tar en forsterker fra boss, med oppgitt rms effekt på 500watt, og finner en jl audio oppgitt med 500watt rms, og måler dem, så gir vel jl ca 3 ganger så mye tenker jeg, + at jl er full av kvalitetskomponenter, og boss er full av billig møkk ;) Er ikke akkurat slik jeg ville lagt det frem, men samme prinsipp hehe Blir som å sammenlikne en sykkel med en bil Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 ikke kjøp boss!!! gjor den feilen første gang jeg handla stereo, annlegget ble montert på ettermiddagen og spilt i stykker på kvelden.. forbanna skrot:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jeg må si talla på boss forsterkeren var imponerende!!!! 105 s\n ratio! 1800 watt!!! Men detta er vel like sant som at jeg er tone dameli aaberges sxetoy..... Men jeg veit at de 500 watta til JL er gode watt. De virker... alle sammen. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jeg må si talla på boss forsterkeren var imponerende!!!! 105 s\n ratio! 1800 watt!!! Men detta er vel like sant som at jeg er tone dameli aaberges sxetoy..... Men jeg veit at de 500 watta til JL er gode watt. De virker... alle sammen. Okei :) Takker for svar :D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Men jeg veit at de 500 watta til JL er gode watt. De virker... alle sammen. jeg vil påstå at alle 1000 watta er gode jeg da.. ;=) 1000/1v2 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg