Risern Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hei folkens, skal ha med førstebil og lurer på hva dere syntes om denne: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. ? Har vært å sett på den idag og den virka grei, lite rust, eksos annlegg må byttes. Er dette mye jobb å gjøre selv? Ellers lurer jeg på om Saab er kjent for noen svakheter, kvalitetsmessig osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hei folkens, skal ha med førstebil og lurer på hva dere syntes om denne: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. ? Har vært å sett på den idag og den virka grei, lite rust, eksos annlegg må byttes. Er dette mye jobb å gjøre selv? Ellers lurer jeg på om Saab er kjent for noen svakheter, kvalitetsmessig osv? kjempebil helt sikkert :) eksosanlegge skifter du grunn fortere enn modfi bake brød :P jeg har igrunn ikke vært plaget me min bil noe mer en de bilene jrg har hadd før så æ sir bare go 4 it! bilen er jo såvitt innkjørt også da. 177000 e ji ikke mye da. Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risern Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hehe men det hørtes kjempe bra ut! Tusen takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risern Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Veit du sånn ca. hva det koster å bytte dette selv? Deler osv?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Koster rundt 2000 tusen for et nytt eksosanlegg på mekonomen, eller så kan du legger du en tusing mere i det og få et effektanlegg:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risern Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Okey! Effektannlegg ja, er det noe å dra ut av det? Er det verdt det liksom?:p Sjekka litt på svendsen eksos, der var det dyrt gitt! :O Men de gjør jo jobben også, men har planer om å gjøre dette selv da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Er ikke mye å hente ut fra et effektanlegg, hvertfall ikke når du har vanlig sugemotor. Med kombinasjon effektanlegg og åpent konfilter under huven, vil du kunne få litt kjekkere lyd, og gjerne 1 hest mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risern Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hehe var det jeg tenkte meg, leste det i en annen tråd her på saab seksjonen! Takk for svar og oppklaring! :) Edit: Noen som vet hva den "S'en" står for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg