oleost Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hei, jeg har en BMW 318IS 1992-96 modell. På modellen min virker det ut som at cupe luften går to forskjellige veier iforhold til om jeg stiller luften til fjeset eller ruten/gulvet. Når jeg benytter meg av luften som kommer i fjeset kommer det fult i støv(inntørket blad og diverse), og jeg hører partikklene/støvet, så jeg tror ikke det kommer når jeg tar det i vinduet eller gulvet. Og en annen grunn til at jeg mistenker at det er to forskjellige veier luften går er pga fjesluften har jeg bare mulighet til å ha kald, dette er og vist på bryteren. Så spørsmålet mitt er da, er det ikke Cupe-filter på den luften som en får i fjeset, eller er mitt ødelagt? Er ganske plagsomt å bli bombadert med drit når en har lyst på luft i fjeset. Håper noen kan hjelpe. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleost Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Nå er jeg ingen ekspert på området, men det er ganske vanlig at de dysene i midten oppe på dashbordet (dette gjelder ikke bare bmw) er rene friskluftsdyser, og at du ikke kan kjøre varme gjennom de. Det er ihvertfall godt mulig at det er som du tror, at disse går utenom filter og varmeapparat :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 min er også sånn :) har en kamerat med prikk lik bmw som meg også, og der er det også sånn.. så tror nesten det skal være sånn =P blei spytta ned med blader i starten jeg å :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Min 318is -92 modell hadde ikke mikrofilter. Blåste blader innimellom ja.. Min -96 328 har klima og filter. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg