Kastel Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Har handlet 2 b230et 2 blokker , skal sette inn den første som midlertidig løsning å skal bygge den andre sette på andre stempeler "smidde" å få tak i noen råder som holder!!!:P Lurer på hvor er det best å bestille pris osv å hva annbefaler dere? tenkte oxo på å bytte veiv i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 spørs jo hvor mye effekt du sikter etter da;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Håper på ei ca 350 burde holde , blir ny turbo å sett litt på datasprut.Men vil ha sikre hester:) Vist dere har noen linker så takker jeg å bukker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Foresten noen som veit hvorfor noen av et blokkene mine er merket med en diger K ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Håper på ei ca 350 burde holde , blir ny turbo å sett litt på datasprut.Men vil ha sikre hester:) Vist dere har noen linker så takker jeg å bukker Sten Parner Motor Han har mye deilig snacks. :volvsmile Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 :D ey der var snacks:D burde jeg satse på ei blokk med underspyling ft\fk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 :D ey der var snacks:D burde jeg satse på ei blokk med underspyling ft\fk ? Klar fordel det, eneste er at oljetrykket ditt kan falle litt om du drar veldig mye effekt ut av motoren, men da er det jo bare å handle en større oljepumpe:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 -oljepumpe har stenparner, -den K'en står for forsterka blokk. -for sikre 350hk så ville eg ha fyrt på med smidd innmat, dette får du tak i mangen plasser, kommer bare ann på hva du er villig til å gi for det. -er mangen som bruker megasquirt, men så har du også SM4, er dyrere, men funker ganske bra. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg