onkelskrue Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Nå skal jeg hvertfall ned på et verksted å prøve å finne utav hva det kan være :) Er student, så må gjøre det i helgen.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Skjønner seriøst ikke dritten av det her jeg :S Hadde fremdemperen av igjen for en stund siden og kikka på den, Skrudde til den mutteren på toppen alt jeg makta, festa den beskyttelseshetta så ikke den hopper opp og ned, kikka på alle foringer, og de så greie ut. Men det dunker og klunker like mye enda. Tror jeg kjøper meg 2 nye fjærbeinslager, og ser om det hjelper. Er visst lurt å bytte det når man bytter demper og sånn uansett. Noen som vet om det er mulig å kjøpe forsterkede fjærbeinslager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg