Kosesau Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Har en Golf 2 GT 91mod(med kat?) som lager lyder som kan irritere det meste. Det klirrer kun på visse turtalt, særlig på tomgang. Er ikke konstant, men kommer og går med 5-10sek mellomrom og dirrer i 1-2sek. Holder eg turtallet på rundt 2000rmp er det konstant ulyd. Har hatt bilen på bukk for å prøve å finne ut hva som lager ulyden, men nyttesløst. Det klirrer i hele anlegget, ikke fra en bestemt del. Problemet oppstod etter att C-klemmene mellom eksos og manifoilen var av og på igjen(mener eg å hugse). Noen som har en ide? :\ Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Opelen til mor hadde også klirring fra eksos ved visse turtall, det var da katalysator som hadde tatt kvelden. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Får få en bilmek. til å høre på det tenker jeg. Sinsvakt irriterende Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Prøv å ta av "lokket" under katalysatoren. Slik ble værtfall jeg kvitt problemet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Prøv å ta av "lokket" under katalysatoren. Slik ble værtfall jeg kvitt problemet! Varmeskjold er vel ordet du leter etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Spørs det ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 løs innmat i enten katalysator eller en av lyddemperene tenker jeg:) hadde akkurat samme problem på corradoen min..da var det katten som var gåen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg