GolfDanny Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 dette er en tråd for deg som ikke gidder eller har råd til å koste på golfen din all mulig slags body kits eller hel lakk... dette er en tråd hvor vi som råner opp golfen vår med styling fra biltema e.l slenger ut bilder av kassebilen vår;) Siter While i drive through the valley of death i will not keep the speed limit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 husk at "Less is More" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 husk at "Less is More" Sant så sant.. Men du kan jo slenge opp noen bilder av resultatet du har fått med Biltemasitt store utvalg av "styling" Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Biltema selger vel sparkel, herder, glassfiber og slik. Da er vel det meste gjort. Clean blinklyshull i framfangeren, ta bort listen på fangeren foran og bak, puss og lakk. Ferdig, mangler bare senk og heftige kantfelger. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfDanny Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Biltema selger vel sparkel, herder, glassfiber og slik. Da er vel det meste gjort. Clean blinklyshull i framfangeren, ta bort listen på fangeren foran og bak, puss og lakk. Ferdig, mangler bare senk og heftige kantfelger. Dette er en såkalt noob tråd... så tenkte det hadde vært greit og slenge ut litt sånn med glassfiber og sparkel osv.. ideer og lignende.. mange som kan bruke sparkel men som ikke vet hvor dem kan kline shitten...;) Kom med innspill! Siter While i drive through the valley of death i will not keep the speed limit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Okei, da foreslår jeg gaffatape og hønsenetting. Man blir ikke flink uten å prøve seg frem, og slik jeg har forstått det, koster ikke glassfiber med utstyr mye. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 vinkelsliper fra biltema.. black and deker senkesett, "d e belli"! dette var jalla tråd altså:p tror du som starta denne tråden får komme med noen billige bilder til oss jeg fo å forklare litt nermere.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har råna opp min med metabo senkesett (hakket bedre enn black&decker) og svartlakkerte emblemer. Det er jo noe en kan fikse fram fra cartema'n det... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg