Gå til innhold

Problem med batteri, trur eg.

Ranger emnet

Cyl8r

Anbefalte innlegg

Har to stk Maxxima 900DC batteri i russebilen vår.

Fram til no har vi hatt problem med at anlegget, som er kobla til batteriet bak i bilen ikkje har spelt skikkeleg, med mindre batteriet har stått på lading over lengre tid. Men det tar kort tid før batteriet gir ut for lite straum til forsterkarane, slik at dei ikkje klare å drive subbane og elementa skikkeleg. Blir skurrelyd og subbane dunke rart.

Så prøvde eg å bytte plass på batteria, og vips vart lyden heilt kurrant! Men batteriet framme er mongo, og no får eg ikkje start på bilen (sjølv om voltometeret vise 9,5). Sikringa mellom dei to batteria ryke, 60A, når eg vrir om tenninga.

Er problemet at batteriet som no står framme har tatt kvelden, eller er det noko vi har kobla feil? Batteriet bake vise jamnt over 12,5:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriet foran som skulle starte bilen viste 9.5v? Isåfall er dette for lite og batteriet har tatt kvelden. Test med batteri fra en annen bil?

Yes, var batteriet framme som hadde tatt kvelden. Men blir nok til at vi sette inn eit jalla-batteri framme no. Trenge jo berre eit batteri som klare å starte og halde bilen i gong, for alt anlegg er jo kobla til batteriet bak. Så høyre litt rundt om det er nokon som har eit ok batteri liggane.

Men trenger nok ein skillediode, batteribryter eller laderele no då. Kva som vil vere enklast?

Gidde ikkje trykke på ein knapp kvar gong motoren er slått av, så fint med noko som gjorde det automatisk:) Eller der straumen berre gjekk bak til batteriet der, og ikkje frå batteriet bake og fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider