c-bremv Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hei! Nå skal jeg sette på simons 2,5" anlegg på min 740gl. Min er en 88 mod og har katlysator. Anlegget jeg skal sette på er fra katta og bakover. Jeg lurer på og fjerne katta å sette på strakrør fra grerøret og ut til simons anlegget. Hvordan får jeg strakrør til å evt passe til grenrøret fra motoren? Noen som har prøvd dette før? Blir det bedre effekt av å fjerne katta? Og til slutt, kan jeg få den godkjent uten katalysator siden det er en 88 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 siden du har en 88mod så går det fint...men du må godkjenne "Effektanlegget" da og da må det ikke gå over støykrava Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Jeg kjøpte ett 2.5" rør og kuttet fire strimler i det med vinkelsliper på en 5cm. Så kuttet jeg av flensen på frontrøret, smurte godt med eksospasta på, tredde på røret og strammet til med en eksosklemme. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg