Gå til innhold

defa alarm? kontakter der? kjennskaper ?

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Har plukka ut en defa alarm av delebilen i helga. tenkte jeg skulle kjøre denne over i golfen min. men skulle hatt selve koden som følger med alarmen. denne har jeg fått vite at jeg kan få hvis jeg betaler litt for den. men tenkte siden det er så mange snille sjeler her på forumet som kanskje kjenner noen som jobber med defa alarmer evt gjør det selv som kunne gjort dette gratis? regner ikke med at selve firmaet betaler noe for å faxe over et ark og få et nytt ark faxet tilbake.

Trenger også en ekstra alarm kontroller + microwave sensor. så om noen har noe liggende så hadde det vært fint. evt få tak i nytt til en rimelig penge.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koden skal du ikke betale noe for å få. Bare oppgi serienummeret som står på sentralen du. Forhandlere som monterer alarmer har dataprogrammer som finner koden for deg. Vi har daglig kunder innom som skal kode opp nye fjernkontroller. Og selvsagt har de mistet koden. Vi finner koden og koder opp fjernkontrollene for dem gratis.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om noen i litt mere områder rundt lillestrøm? har fått montert nå. kobla en ledning feil men fikser det i morra.

har også fått litt problemer med sentral låsen men teste det en dag. funka i hvertfall ikke nå. lurer på om det må kodes at jeg har sentral lås. vet egentlig ikke.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

noen som vet om noen i litt mere områder rundt lillestrøm? har fått montert nå. kobla en ledning feil men fikser det i morra.

har også fått litt problemer med sentral låsen men teste det en dag. funka i hvertfall ikke nå. lurer på om det må kodes at jeg har sentral lås. vet egentlig ikke.

Må ikke kodes nei,mulig du må justere varigheten på pulsen men det skal ikke være nødvendig på golf2.

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se litt på lednings oppsettet på det. så litt greskt ut de koblings skjemaene. men ta det på onsdag eller noe sånt. må jobbe sent i dag så blir nok sovende hos søs. orker ikke dra helt hjem. men alarmen funker i hvertfall. testa litt i går. ula fælt.

bare litt morro at jeg har klart å koble en ledning feil så viskerne flytter seg når alarmen går i stede for at blinklysa blinker. hehe.

har finni ut av feilen og vet hva jeg skal rette. bare ganske komisk å se på.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ene sentral låsen til å funke i dag. var bare en ledning som ikke hadde bra kontakt men høyre siden min er helt underlig. på venstre motoren så kan jeg bevege armen opp og ned som jeg selv vil. altså låse opp med nøkkel om jeg vil. men dette funker ikke på høyre siden. den er helt stiv og rører ikke på seg i hele tatt. er det noen som har noen kjennskaper til det her? funka helt fint når vi parkerte delebilen. men skjedd et eller anna i den tiden. bilen sto uten strøm noen dager også.

litt irr hvis den er fucka. har noen evt noe sånt liggende? trenger forsåvidt bare til ene siden.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan DEFA alarm er dette? Hvilken serie? Har kanskje noe liggende fra starion min.

skal ikke bruke den som sitter/satt der mer så om det er noe du trenger kan du sikkert få kjøpe billig!?!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en defa 821

Tar gjerne i mot billige deler hiip. så lenge det funker.

må man få den godkjent? og hva må til for å få den godkjent ? at den funker ? må alt være lodda ? osv. hvem godkjenner ? koster det mye ?

noen her som kan godkjenne? hehe. alt er montert rett over fra delebilen. eneste som ikke funker nå er at alle blinklysa blinker. blinker bare på høyre siden. har ikke orket å prøve finne riktig ledning der enda. tar det på søndag. men må få sentral låsen på høyre siden i orden + at jeg gjerne skulle hatt en ekstra kontroll. + microwave sensoren såklart.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider