R-Man Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Halloen! Har nesten fylt 16 og har våre so heldig og bestille med ein LEKKER Yamaha YZF R125 :P Men så har jo eg et problem at eg må forsikre denne "ville udyret" -.- Har jo hørt at det kan vere dyrt å forsikre R-sykler men er det noen som har ein lignende sykkel som veit om noen billige forsikrin firmaer? MvH Ein hekta ungdom på sykler =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Gjensidige var ganske billige. 11 000kr i året mot IF's 18 000kr. Dette var Aprilia RS, Yamahaen er helt sikkert billigere. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilker Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg hadde min cagiva mito forsikret i terra. betalte ca 7000 i året. suverent billigste. IF skulle ha omtrent 20 000 greia med terra tho, er at du må på en eller annen måte være registrert i systemene deres.. Men det er bare å sette opp en liten sparekonto der, så er det bare å forsikre[: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Ta og ring de 6-7 forskjellige selskapene. Det kommer helt an på hvor du bor og hvilke satser selskapene bruker. Det er mange ganger at en bestemt mc 125ccm er billigere f.eks. hos IF enn hos gjensidige, mens en annen 125ccm sykkel er billigere hos gjensidige enn hos IF. Tar deg ca 2 timer å snakke med alle, bedre det enn å vente på at en gjøk skal ta og skrive her. :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvis jeg skal gi deg et tips, så er det å oppsøke nærmeste terra. De er garantert billigst:) Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg