Blueex Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Har en focal FP4.75 har kun en rca port fra spiller som virker. lurer derfor på om det er mulig å koble slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Det skal vel gå. Det går også an å bruke et y-ledd på signalkabelen. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueex Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 da har jeg funnet tak i et y-ledd. takk for hjelpen. Så til noe annet. Er det mulig å brokoble to av kanalene og sette på en sub? I så fall. hvilken sub kan denne klare å drive? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 En FOCAL 30A1 sub vil fungere ok på den forsterkeren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueex Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 På Ice Audio sine sider står det at denne er Beregnet for 30 til 60 liter bassreflekskasse. er en bassreflekskasse en kasse som ikke er lukket men som har "hull" Hvordan spiller en bassreflekskasse iforhold til et element i en lukket kasse? Subben skal ikke være noen bråkekasse men skal kunne spille en myk basstone. (vet egentlig ikke hva jeg snakker om ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueex Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Har fått et tips om Focal 30A1 nå. 1. Men finnes det andre Basser som forsterkeren kan drive på 2 kanaler som er brokoblet? - Ønsket mitt er lukket kasse da jeg ikke er ute etter trøkk men fin, fet bass :) 2. hvor stor lukket kasse må jeg ha til 30A1? noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Du får finest bass med reflekskasse, så gå for det du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueex Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 da skal jeg se om jeg får bestilt meg en slik :) Men når det kommer til brokoblingen.. er dette rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ja, men eg rekner med at det står på forsterkeren kva slags pluss og kva slags minus du skal bruke ved brukobling. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueex Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja det gjorde det :) To streker som var merket bridge. Takk skal du ha. En annen ting. Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe kun elementet og deretter en kasse. Eller er det akkurat det sammme om jeg kjøper Focal sin ferdige kasse med 30A1? http://bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=995&c1=234&c2=318&c3= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 trur eg ville kjøpt den som var ferdig ja,siden den subben er til den kassa,vist det er rett. selv om eg aldri har kjøpt noken fabrikkbygd kasse til subber eg har hatt før, men bare bygd selv. det er kjekkest:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg