galant Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Les tråden min. Jeg satt gsi aksling på min, flytta over skålen fra kadett akselen. Lett jobb. 7cm bredere! Det redder du med breddere. :) åja;) thanks:) ja orginal akslinga?! 7cm bredding? blir ikke det veldig masse da? har du bilde? ka hete tråden? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 dette er målt fra anlegget til felgen, bredden mellom disse,. kadett-c 2,0=136,5cm. ascona1,9= 139cm. ascona-b= 145cm. og.. volvo240= 139,5cm.. dette fant eg noen ant sted for noen dager siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 dette er målt fra anlegget til felgen, bredden mellom disse,. kadett-c 2,0=136,5cm. ascona1,9= 139cm. ascona-b= 145cm. og.. volvo240= 139,5cm.. dette fant eg noen ant sted for noen dager siden okay. takk! volvo 240 aksling med sperre eller brems hadde jo vært bra! Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja tenkt en del på det sjølv men har ikke en anelse i frå hvilken årsmodel det er (240) altså... hadde vore kjekt å vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja tenkt en del på det sjølv men har ikke en anelse i frå hvilken årsmodel det er (240) altså... hadde vore kjekt å vite ja! mn det e HELT sikkert endel folk her inne som vet det.. mange folk som kan ekstremt masse. vi kan jo hive ut en tråd.. Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Tråden er i signaturen min under her. Bare trykk på kadett c der. Ikke mye det. 3,5cm på hver side. Sveiste på noe golf 1 hjulbuer jeg. De bredder litt. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 ja okay.. fint med bredding;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Med volvo aksling må du vel bygge om til 4-link Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Med volvo aksling må du vel bygge om til 4-link Hehe hvorfor det? Omtrent alle aksler kan du vel bare flytte over fjørskålene fra opel akselen vettu. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Ja, men mente jeg har lest at man må det viss man ska få det gokjent?! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 noen som vet om det går ann å få bilen godkjent med GTE forsterkningsett, som er tilpasset kadett 1.2 forstilling? må du sveise det eller skru det sammen? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 noen som vet om det går ann å få bilen godkjent med GTE forsterkningsett, som er tilpasset kadett 1.2 forstilling?må du sveise det eller skru det sammen? det må sveises. men du får det ikke godkjent som GT/E forstilling.. fordi du har fortsatt kraftigere bærearmer,stabstag,travers,spindler som disse forstillingene har!!;) Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 eg har ju forsterknings sett tilsalgs vist du skule trengt. :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 det må sveises. men du får det ikke godkjent som GT/E forstilling.. fordi du har fortsatt kraftigere bærearmer,stabstag,travers,spindler som disse forstillingene har!!;) faen.. hehe, da er det bare og fortsette å lete:P Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 ja er ikke annet å gjøre!! jeg har fått skaffet meg alt jeg trenger til ombygging til 2.4 motor i løpet av en måned jeg;) forstilling,bakaksling,motor,gir,motorfester,bunnpanne ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg