acemaster Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Etter at jeg hadde senkesett på bilen min prøvde jeg å ta firehjulskontroll på skolen og det gikk ikke helt bra! Hadde bare 2(skole tima) på meg og det var litt for lite! Men uansett, lurer på om hvordan mann justere posisjon på selve demperen(er litt usikker på om de heter caster eller camber:P) spissinga justeres på styrestag, men demper posisjon ? Noen som har gjort det på en audi 80 før? og som kan hjelpe meg litt? :P Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Camber justering på bærekule. Løsne de tre boltene/muttrene så kan du flytte ut/inn. Har 2 bolter på demperen til spindelen, men får ikke så mye ut av de om du løsner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Camber justering på bærekule. Løsne de tre boltene/muttrene så kan du flytte ut/inn. Har 2 bolter på demperen til spindelen, men får ikke så mye ut av de om du løsner. løsta disse to boltane på spindelen som du sa sist også men fikk ikke mye av det, skal ta å løsne de muttrene på bærekula neste uke når jeg skal gjøre det igjen og prøve å justere igjen, kansje demperen kommer seg også! Det var bare litt til de skulle vært innen "grønt" liksom! egentli så gir jeg meg en god f*** om demperen er helt på plass så lenge spissinga mi er rett! men handler jo om godkjenninga :P Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Fikk justert alt i dag! BIlen ble fin og går rett no :P Men på høyre side bak er det 5" over de det egentli skulle være, det er egentli så lite at de ikke betyr noe! men hvordan skal de bli me godkjenning? De på biltilsynet bryr seg vell ikke om det er 5" ut av det "grønne" ? :P Går jo ikke an å justere noe bak heller... Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 ingen som har erfaring me godkjenning av senkesett ? Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 for å få godkjent senkesett i vognkort,så må du ga tuv godkjent senkesett,tuv godkjenningen skal du ta med til biltilsynet,og helst skal det være på engelsk,da noen nekter å godta at det er skrevet på tysk. så må du ha papir fra verksted at du har tatt 4 hjulskontroll,justert lysene,og justert bremseavlastningsventilen Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 for å få godkjent senkesett i vognkort,så må du ga tuv godkjent senkesett,tuv godkjenningen skal du ta med til biltilsynet,og helst skal det være på engelsk,da noen nekter å godta at det er skrevet på tysk. så må du ha papir fra verksted at du har tatt 4 hjulskontroll,justert lysene,og justert bremseavlastningsventilen TUV har jeg , og papirene på firehjulskontroll som ble tatt på skolen. det er ikke verksted men det er jo papir på alt da! Men ikke alt e grønt! Fikk f.eks. ikke justert bak der e det 5"(timer) over det "grønne" vet ikke om biltilsynet vil lage stor problem for meg pga. de? Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg