Thorax Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jeg har fått inndragning av førerkortet mitt fram til 29.07.08 Jeg må ta oppkjøringen og teorien på nytt. Hvordan skal jeg gå fram fra start-slutt for og få førerkortet tilbake den 29.07.08 ? :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Er du ferdig med prøvetiden? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 du får ikke tilbake lappen 29.07.08. Du kan ikke ta hverken kjøretimer, teori eller oppkjøring før den datoen. tipper du kan ta teorien dagen etterpå og da kan du bestille time til oppkjøring og dersom det er lang ventetid kan du måtte vente en måned eller to siden det er midt på sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 du får ikke tilbake lappen 29.07.08. Du kan ikke ta hverken kjøretimer, teori eller oppkjøring før den datoen. tipper du kan ta teorien dagen etterpå og da kan du bestille time til oppkjøring og dersom det er lang ventetid kan du måtte vente en måned eller to siden det er midt på sommeren. kan du ikke ta teori før straffen er ferdig? hvor harry ække det a... Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 like harry som å miste den regner jeg med :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 hmm skeptisk til det, lappen ryker før man tror det :P Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisswin Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Er det noen her som veit hvorfor noen må ta oppkjøring og teori på nytt og andre ikke? Vet om flere som har, på samme måte som meg, mistet lappen i 3mnd (under prøvetiden), som har sluppet unna både teori og oppkjøring, mens jeg har fått beskjed om at jeg må ta begge deler :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 En kompis av meg var idiot nok til å kjøre på fylla. Kræsjet i en kontainer og mast lappen og fikk 2 ukers fengsel og bot. Etter litt over et år ringte han onkel blå og spurte ka han måtte ta opp igjen. Jo, han måtte bare ta turen opp til BT, betale en symbolsk sum, motta midlertidig førerkort, vente på førerkort og kjøre rundt nett som ingenting har hent :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 har vel noe å si om prøvetia di er ferdig eller ikke... har du hatt lappen i mer nn 2 år slipper du det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Han hadde vell lappen i et år eller noe Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisswin Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Rart da, skulle jo tro at det var helt klare regler for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Var ingen som trodde kompisen min men han er no ute og putler rundt i AUdien sin :P Tenkte kansje onkel blås spøkte som faen med han eller noe hehe :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 jeg mista lappen min i sept 07 i 9mnd (1mnd igjen:D) og i rettsaken min ble vi enige om at jeg skulle slippe teori, selvom jeg var i prøveperioden. for noen uker siden fikk jeg et brev i posten, det sto det at jeg måtte ta teori og praktisk prøve, selvom de sa at jeg skulle slippe det i rettsaken. så jeg tok den for en uke siden, måtte ikke vente til sperrefristen gikk ut. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg