papo1 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hei. Etter at jeg monterte nye felger(205/55/R16) og vaska bilen min så fikk jeg en irriterende "gnikkelyd" når jeg svinger med rattet. Høres ut som lyden kommer fra ratt, hører den ikke ute, bare inni. Lyden kommer bare i starten i f.eks, en høyreturn med rattet. Svinger jeg høyre-venstre mange ganger, så hører man tydelig gnikkingen. noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hei avensis kompis. Jeg hadde også knirke lyd og toyota byttet øvre del av styringen på garanti. Mvh Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jeg har samme lyd på min..... Noen som har en idè om jeg fortsatt får dekt det på min 2004 modell? Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 God morgen. Bare reis til nærmeste forhandler og du får det byttet på garanti eller bruk kjøpsloven. Gi meg tilbakemld på hvordan det gikk. Mvh Bjørnar:disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haalando Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Har akkurat det samme på min.... Skal på service i neste uke. Skal nevne det da. Jeg har også en 2004 modell (tysk import). Hvordan er det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Jeg lurer på akkurat det samme siden min og er importert..... Tidligere eier i Tyskland har kjøpt 2 års forlenget garanti på bilen, men i følge en bekjent er ikke den garantien det samme som en garanti kjøpt i Norge..? Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg