Gå til innhold

salgsverdi - 240 (stv) m. b230ft/fk, senking, m.m.?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva mener du/dere er salgsverdi for en 240 STV m. b230ft/fk, senket, turbofelger, varebilstag, nye bakluken, blått velourintr (fint intr.), "ok" i lakken (hvit lakk) ?

Årsmodell 1989.

Ja, samt hvite blink rundt hele (nye), nylig motor-service, etc.

ingen store bulker, rusthull elns.

Hundegrind har den også.

ps. forutsetning: turbo og senking i vognkort og godkjent av biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster det om du skal handle en original en + motor og felger å senk og hvite blinkers da??

20000 for bil kanskje?

10000 for motor.

10000 for felg og dekk????

+ man slipper å gjøre noe jobb.

tror nok fort noe vil gi opp mot 40000 i allefall

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei altså, det er ikke noe offence taken.

Saken er den at 242 tar lengre tid enn planlagt og jeg har en veldig fin og tight 245 stående (kjørende).

Jeg vet at ft/fk er gitt vekk, spesiellt i sverige.

Det er derfor jeg spør.

jeg lurer mao. pga. om ejg ikke taper noe på å hive i motoren, så gjør jeg det mest sannsynlig. Det er vel en ca 60-70% sjanse for at jeg da selger 245 igjen, når 242 ruller.. Har ikke helt bestemt meg.

242 er jo veteran om 1.5 år, men samtidig må jeg parkere på offentlig gate/vei, ingen garasje. så, ja :P om jeg kan få 30k+ for en fin 245, fin i intr. tight i understell, ft/fk (alt godkjent), så er det doable for min del.

realistisk sett tror jeg ikke at man får mer enn 15-20k max for en N/A 245 i bra stand og om differansen da er på ca 10k+, så er det jo egentlig en grei deal sånnsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett lignende biler gå til alt fra 15 000 til 50 000.. Alt avhenger jo av hvordan man legger frem bilen, kjøpers mekaniske evner som hr espen nevner osv.. Har man penger og ikke kan / gidder å skru, så hvorfor bry seg med det, når man bare kan bla opp og kjøpe ferdig ..

ja, jeg søkte for "morro" skyld på 240, stasjonsvogn 1989 0g nyere.

N/A utgaver ligger på alt fra 15-35k.

Men jeg vet ikke om de får solgt de så dyrt da ;) samt de billigste ser jo helt jalla ut.. rust over alt, bortrustet bakluke, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider