pkhamre Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Vært en stund siden jeg la ut bilder her, så jeg prøver meg på nytt med noen gamle bilder. BME M3 på Rudskogen Panorering med vidvinkel Prøvekjører BMW M5 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Du altså!!! utrolig!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Du lever fortsatt ja:p Nyyyydelige bilder! btw: du får si ifra hvis du vil ta noen nye bilder av bilen min.. har skjedd endel siden sist Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 helt fantastiske bilder!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Se her ja, lenge siden man har sett noe fra den kanten! Sinnsyke bilder gutt, blir facinert av bildene du tar ass! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Se her ja Pål, fint å ha deg tilbake! Flotte bilder som vanlig, gleder meg til å se mer! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Har bestilt meg deler til rigg nå, blir spennende når det kommer i boks :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Har fått meg rigg nå, poster noe bilder iløpet av noen dager forhåpentligvis. Edit: Typisk, når riggen er på plass har jeg ikke bil... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Legger ut noen bilder av riggen, siden jeg er uten bil så har jeg ikke fått testet den enda. Jeg trenger noen prøvekaniner, så om noen har lyst til å bli med på en shoot, gi beskjed. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Du vet at jeg er klar;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Ett bilde jeg tok for Autofil for to år siden. Brukt sugekoppstativ festet på fotobilen. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Kan høre med brodern om han vil ha noen bilder av sklilinja :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Har tatt noen bilder av en Range Rover som er til salgs hos EB Autoimport. Tøff bil! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Blåser litt liv i en gammel tråd.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg