Gå til innhold

AE86 gt levin SELGES

Ranger emnet

rallyroger

Anbefalte innlegg

hvor mange runder er bjerkebanen? bilen har nok vært noen runder rundt ja,har selv sitti på 3 av dem..artig. Bilen har gått 16000km og ble bygd i belgia som rallybil da den var ny.kom til norge i (tror) 98-99 og etter som jeg vet er jeg eier nr 4.

Motoren er overhalt etter den kom til norge.

bilen er fin langt fra men langt fra fin..:rolleyes:

så skal du ha en strøken bil(kosmetisk) så må du kjenne en som er lakkerer eller kunne det selv,eller enda bedre.kjøp en annen bil.

selger den for 20,- men da beholder jeg de nye stolene mine.

Hvite skilt er ikkeno problem,men da må du betale toll(ca 13000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er fin langt fra men langt fra fin..

ja det kan man si.. skjønte ikke den helt..

Åssen er motoren i dissa bilene? mange hk / nm osv?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

hvor mange runder er bjerkebanen? bilen har nok vært noen runder rundt ja,har selv sitti på 3 av dem..artig. Bilen har gått 16000km og ble bygd i belgia som rallybil da den var ny.

Spm er vel ikke hvor mange runder den har gått på hjula, men hvor mange den har rulla irundt! :D Rallybiler har en slem tendens til å ha masse spakkel på seg..

Tøff bil til en billig penge da! Synd det er så liten motor i de..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det er en rallybil kommer man ikke utenom sparkel... bilen har rullet flere ganger opp igjennom årene og er ikke strøken,det er grusunderstell på bilen dvs stivere fjærer og bedre dempere,foringer er også av en "bedre" type.

hk skal ligge rundt 140-150,men det er en lett bil så de fungerer finfint. Selger begge under ett da jeg regner med at det er en som skal kjøre rally som kjøper.

Den er ikke lavt giret,jeg har hatt den oppe i 220. hvor mange nm den har vet fåglarna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider