Gå til innhold

Trenger bil-tips

Ranger emnet

corsaduden

Anbefalte innlegg

Til sommeren hadde jeg planer om å begynne på et prosjekt. Flytter lenger nordover, så da kan jeg ha bilen stående hos gamlingene, der er det smøregrav og all ting. Har lyst på en liten sprek bil, som jeg kan ta frem av og til og leke meg med.

Men hva skal jeg kjøpe? Dette blir mest for moro skyld, har ikke planer om å bruke mange hundre tusen på bil liksom, hadde tenkt mer i retning Toyota Starlet med bakhjulstrekk og turbo eller noe i den gata der. Har ikke helt bestemt meg for den enda, veit jo ikke hvordan det er å få tak i deler og sånt noe, så er det noen som har tips til hva annet jeg kan sette på lista over aktuelle biler? Størrelse a la MB 190 og Volvo 240 er for stort, må være størrelse Starlet +- littegrann. Og seff bakhjulstrekk. :)

Takk for alle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gått for et type toyota me2 turbo prosjekt! lett å få tak i deler å bilene begynner å bli billige.

morsom bil å herje med god vektfordeling

Hmm for å åpenbare min n00b-het for omverden, så finner jeg ikke noe bil som heter Toyota me2.. Skriveleif?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1863510#top

Ville ha gått for denne jeg. Visstnok full service og veldig lav km.

Ah, perfekt! Bare så bæse at jeg ikke skal kjøpe før litt utpå sommeren, og heller ikke har råd til å kjøpe riktig enda.. Men det der hadde jo absolutt vært intet mindre enn perfekt... Kjipern at jeg skulle kræsje bilen til en kompis og bli nødt til å kjøpe den, ass..... :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider