lekelars Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 har søkt med nesten ihjel nå, så: Hva er orginalt ladetrykk på min 1996 passat 110 hk TDI? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bladetk Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Låner tråden litt og spør om det samme, lade trykk på min VW Passat 2001 1.9 TDI 130 hester? Hørt noen rykter om 0.54 bar og noen sier 0.6 bar.:wonder: :hailvw Siter Audi 100 TQ Banebil under bygging VW Caddy 1.9 1998 [x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001 [x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988 Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 ingen som vet....? ladetrykket mitt er ujevnt, og er ganske høyt, opp mot 1 bar, og av og til opp over det, når man drar ut 1.gearet og sånt, og så justerer det seg raskt ned av seg selv..... så, har hatt a4 turbo før, er det samme opplegget med magnetventil på min? tenkte jeg kunne sette boostcontroller istedenfor. kunne litt om a4 turbo, men vet ikke en dritt om "ny motoren"=) hvis man følger vacumslangen fra wastegaten til en "boks" med kontakt inn på, og vacumslanger, er det den? mister turbon når man drar ut kontakten. hvordan setter man på boostkontrolleren der? ble litt langt dette hær...=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 1,1 bar er orginalt på min audi a3 110hk 1,9tdi. etter chiping er det ca 1,3 - 1,4. vet dessvere lite om 130 hesteren. jeg snaket med en tuner ang boostcontroler, han mente at det måte jeg ikke finne på å sette i. da dette kom til å ødelege på hjerne og turbo. han sa også at dette hadde inngen hensikt. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiMixx Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 (endret) Har turbo-måler, og den viser 0.7 på det meste. Det jeg har hørt andre plasser også.. Og det er bare å glemme å stille opp trykket, eneste du får er sort røyk, og med tiden en blåst turbo, har forhørt meg med en som har holdt på med diesel-tuning i over 20år. Den boksen som blir omtalt her, det er en magnet-ventil, ikke sikkker, mne er vel den som slipper ut evt trykk som blir for mye... OT men... Mener jeg kom over en lignende slik magnat-ventil, men var en del ledninger og slanger i tilegg... litt usikker på hvor mye godt den gjør... Se selv http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=453_811&products_id=3675 Endret Juni 17, 2009 av MiMixx Fant link Siter Ford Escort 1.6 GL 1986-modell -(ANGRET BITTERT AT DEN BLE) SOLGT- Mitsubishi Lancer 2.0 GL 1994-modell -(VEEEEEEEEEEELDIG GLAD DEN ER) SOLGT- VW Passat 1.9 TDI Comfort -(FORNØYD) INNEHAVER- Selger masse deler fra den, ta kontakt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.