MaryPoppins Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hei! Er det noen her som vet når en vei regnes som smal, i meter? Eventuelt hvem jeg kan kontakte for å få vite det. :) MaryPoppins Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Jeg vil tippe at vei uten midstripe eventuelt under 6.5m bred regnes som smal vei. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hvorfor vil du vite definisjonen på en smal veg? Har du truffet(!) møtende bil eller? Jeg vet ikke det med smal veg, men jeg ble fortalt en gang at heltrukken, hvit kantstripe betyr >6m vegbredde, mens stiplet hvitstripe indikerer vegbredde <6 meter. Er sikkert noen her som kan det med striper og sånn. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 etter det jeg kan huske i farta er vel stiplet hvit kant stripe sammen med midt stripe et skjeldent syn? "google litt" http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=SVVartikkel&cid=1108049557474&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelUtenRelatert se punkt 1012.1 og 1012.2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Vei uten midtstripe kategoriseres som smal veg. Er under 5.5 meter.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg