gomega Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Har i dag ringt rundt til div sveiseverksteder, og de aller fleste sveiser ikke aluminium og de som gjør det vil ikke ta på seg den jobben. Dermed har det blitt handlet inn 2 komponents loctite kjemisk metall, spesielt laget for aluminium! Den skal visstnok være den sterkeste som er å få tak i, så vi får se:) Satser på å få lagt den på enten i kveld eller i morgen, også får vi se om det går an å få gjenget opp igjen hullet da! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-MV6 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Skal krysse fingrer og tær for deg :) Rart at ingen vil ta jobben, ingen du kjenner som har sveiseutstyr, prøve selv?? Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sveiser alu på jobben vi... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sveiser alu på jobben vi... Hvor jobber du? Vet du om dere hadde tatt på dere en slik jobb? Du har jo sett bilde så du vet hvordan det er! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jobber på mustad, kan høre med gutta som sveiser på mandag. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Mulig dumt spørsmål, men er den delen av aluminium? Er den støpt som en del av toppen? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Du for gjøre som jeg har gjort.. kjøp deg audi s4 turbomotor!!! :D Har prikk lik motor som du har, jg synes 2,0 på 136 hk ble litt for døft, så nå prøver jeg og smelle i en s4 turbomotor, skal være rundt 230 hk i den (org). jeg tror det blir grasamt gromt :) Jeg lager en tråd når jeg har gjort ferdig bilen, legger ut bilder litt og litt.. :P Regner med og bli ferdig med hele bilen i løpet av et par mnd. Og jeg vet at dt kan godkjennes med riktig oppsett :) Lykke til videre!! :D Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Delen er av alu ja så vidt jeg vet... S4 motor er nok uaktuelt ;) Eventulet c/z20let! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hva syns du en sånn jobb er verdt i kroner? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ikke godt og si. Har nå prøvd med kjemisk metall, så om det ikke går er det nok veldig interessent! Men hvordan høres det ut med fra 500 til 1000? Skal jo egentlig ikke være store jobben! Uten at jeg vet hvor mye jobb det er å sveise siden jeg aldri har gjort det før… Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Da er i alle fall jobben gjort! Fylte i kjemisk metall på mandag og har latt det stå å herde til i dag. Har borret og gjenget opp hullet og skrudd på plass toppdeksel. For sikkerhets skyld hadde vi i loctite i hullet også. Motoren hørtes i alle fall fin ut, men skal kjre litt med den så får vi se hvordan det går... Har også fått pakken med dioder til dash, men får ikke gjort noe med det før til uka, men gleder meg til det :D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Om det ryker igjen ville jeg heller satsa på OPEL sin C20let eller z20let enn den pingle turbo 2,2 til audi;) Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 koster noe mere og er NOE stYggere!!!! Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Da var lappen i boks:D Var så på Opel og kjøpte skvettlapper til omegan. Kjøpte også sentrallås motor til førerside, siden det virker som om den har kuttet ut. Kjøpte meg også klare blinklysglass :) Har også byttet til blåe dioder i alle knappene i dashen, og det ble nice! Bilder kommer senere! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 hvor sitter pæra til knappene, virker som den oprasjonen spør du meg. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg