gomega Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Da har jeg tatt noen bilder av diodene ;) Ble som sagt veldig fornøyd jeg :) Slenger også med noen flere bilder av bilen ;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Vart tøft med blå dioder:) Var det mykje styr og få ut speedometeret og sette inni dioder? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Vart tøft med blå dioder:) Var det mykje styr og få ut speedometeret og sette inni dioder? Første gangen jeg gjorde det var det litt heft med å finne ut hvilke skruer som egentlig var nødvendig å skru ut, men allerede andre gangen jeg skrudde den ut tok det bare ca 2 min før den var ute... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Det der ble steika tøft, gomega! Nesten så jeg er fristet til å prøve å gjøre noe med lysa på ei av kjerrene mine! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Det der ble steika tøft, gomega! Nesten så jeg er fristet til å prøve å gjøre noe med lysa på ei av kjerrene mine! Bare å prøve det :) Sjekk ut http://www.crazyleds.co.uk om han har noen kitt til din bil! Kjekt hvis du ikke har gjort noe lignende før... Får med bra trinn for trinn guide til hvordan å gå frem! Jeg synes i alle fall det var verdt det:) Ble myye finere enn originalt;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Var dårlig med kits til MB der gitt :( Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Var dårlig med kits til MB der gitt :( Jaja, da får du ta opp deksler å finne ut hvor mange dioder og slik du trenger så kan jeg se om jeg kan sette sammen en pakke til deg:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Kanskje det ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Nydlig bil du har :) Ble pent med blå dioder Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Nydlig bil du har :) Ble pent med blå dioder Takk :) Har snart satt i alle steder så tror du kan sende bilder av hva du ville ha dioder i, så kan jeg bestille;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 ;) Jeg beholder orginal belysingen jeg, tenkte litt på det, og kom fram til at det funker bra så hvorfor tulle med det. Men hvis jeg ombestemmer meg skal jeg ta kontakt. Fikk du lagt dioder i EL vindus heis brytern også? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 ;) Jeg beholder orginal belysingen jeg, tenkte litt på det, og kom fram til at det funker bra så hvorfor tulle med det.Men hvis jeg ombestemmer meg skal jeg ta kontakt. Fikk du lagt dioder i EL vindus heis brytern også? Den er grei vettu;) Har ikke gjort det enda, men skal prøve på det til helga... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Kva betalte du for alle lysdiodene:)? Har forhøyrt meg med eit tysk firma, og dei skulle ha 53 euro for alle lysa som ein trengte, det var jævli mykje? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Kva betalte du for alle lysdiodene:)?Har forhøyrt meg med eit tysk firma, og dei skulle ha 53 euro for alle lysa som ein trengte, det var jævli mykje? Det var litt mye ja! Betalte 34 pund for mine levert rett i postkassa! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 34 pund var bedre ja, vart ca. 70 euro levert i postkassa ifrå den sida eg haurde me... Har du meir bilder av prosessen/resultatet, og ei go forklaring på korleis det skal gjerast? Har ekstremt lyst å gjere dette men har ikkje peiling på elektro:/ Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg