gomega Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Snakker vi da om de til varme i sete osv? Eller de vriknappene til temp og viftehastighet? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 kun alle trykk knappene. Resten er vel bare komplette pærer. trenger kun hjelp til det som skal loddes inn. Varme tråd knapp, sete vartmere, tc knappen, lysbryter, osv. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ok det skal nok kunne ordnes, men er ikke sikker på om det går med TC knappen! Har ikke prøvd det siden det ikke er det på min, og har lest et eller annet sted at det ikke går på den, men kan prøve... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 ja kan sende deg alle brytere om du vil. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Det går nok:) Du tenkte på type xenon hvite lys da? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hadde max uflaks i går og klarte å treffe et tre med venstresiden av fronten. Ressultatet er bulket panser, knust spreder og frontlykt, knust venstre del av frontfanger, bøyd fremskjerm på venstre side og litt bøyd den ramma som fangeren sitter på. Må nå se meg om etter litt deler, men vet om en del så vi får se hva tiden bringer.. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Uff pokker til uflaks da :( Har grønn strøken fanger, v-skjerm og spreder :) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hmm;) Er det samme mørkegrønne farge som det er på min fra før? Og er det noe rust på skjermen? Har muligens en delebil her i torpa som har noen deler, men er absolutt interessert hvis det ikke er å få tak i alle delene derifra.... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 skjermen er i lik farge. Litt rust på skjerm falsen som stikker innover. Fangeren er lysere, samme farge som den Omega'n jeg har nå. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 synd du skulle treffe det treet ass, var jo så langt i mellom dem. fått tak i noen deler enda? Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja no drit detta... Nei ikke fått tak i noen enda... Fant ut at den delebilen som var i Torpa var grå og ikke grønn! Funnet ut no mer du eller? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 :( ikke bra. Kan man få se noen bilder av skadene? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja no drit detta... Nei ikke fått tak i noen enda... Fant ut at den delebilen som var i Torpa var grå og ikke grønn! Funnet ut no mer du eller? hmm har ikke hørt noe fra han:S han skulle si fra så fort han viste noe, det er dritt. jeg har bilde men vet ikke om får legge ut det :P kjørte fårran da det skjedde Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ok, kommer i alle fall til å skru av alt som er ødelagt nå i helga så kan jeg i alle fall finne ut akkurat hvilke deler jeg trenger! Kan nok få tak i litt div, men venter litt med deler som helst skal være i samme farge som bilen! Både lettest og billigst å finne deler med lik farge, men mulig jeg blir kjøpen nytt panser og få det lakkert, men ikke sikker enda! Må sjekke ut litt priser... Noen bilder her: Kommer flere etter hvert som jeg begynner å demontere i morgen.. Hvis noen har noen deler så bare rop ut... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Surt det der:/ Kjøpe sorte linselykter no då:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg