Gå til innhold

Gomega's Omega B

Ranger emnet


gomega

Anbefalte innlegg

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Surt..

har fortsatt deler liggende.

Å skal kjøre strekningen Fagernes-dokka- lillehammer-gjøvik på Mandag.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både lettest og billigst å finne deler med lik farge, men mulig jeg blir kjøpen nytt panser og få det lakkert, men ikke sikker enda! Må sjekke ut litt priser...

 

20012009343.jpg

 

Hvis noen har noen deler så bare rop ut...

 

Sjekk Kjøp og Salg Forumet til OMC, visst du ikke vet om det allerde da. ;)

 

God aktivitet der og mange seriøse mennesker :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg skrudd av fanger, skjerm og litt div og har konstatert at det nok er lettest å få rettet den "ramma" som fanger og grill osv er festet i. Kan bli både mye jobb og dyrt hvis jeg må ha ny. Og lista over deler som trengs er ganske klar:

- Panser

- Venstre fremskjerm

- Venstre innerskjerm

- Frontfanger

- Nye lykter (vurderer forløpende om det blir originale, linselykter med sort innmat eller angel eyes)

- Venstre spreder.

- Den tingen som sitter mellom lykt og fanger venstre side.

- Spyledyse og slange til spyledyse venstre side (vurderer også om jeg skal sette på det igjen, eller om jeg skal prøve å sparkle igjen hullet til spyledysa og lakke over. Noen som vet om du får feil på dette under EU kontroll?)

 

Siden det virker som jeg uansett må lakkere disse delene vurderer jeg også om jeg skal lakkere skjørt og nedre del av front/bak fanger i bilens farge (det som egentlig er svart). Noen som har noen tanker om dette kommer til å se pent ut med denne grønnfargen? Ser i alle fall bra ut på Særther sin som er sølv, selv om det ikke er originale skjørter og fangere.

 

Og Håvard: kunne du slengt ut et bilde av rusta på den skjermen? Og hva hadde du tenkt deg for den? Og hadde du fortsatt spreder? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ta bilde av skjerm i morra.

Er på jobb nå.

Trenger du fanger å?

KAn gjøre en deal på deler og diode montering da veit du.

Har å nesten nye Hella/gm linselamper liggende

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fanger er strøken.

Er linselamper med h7 satser.

Husk på en ting når du kjøper lamper. De pirat lyktene har mye dårligere lysbilde.

Lyser så ut til sidene, å får ikke justert de den veien.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ta i morgen, vært borte hele dagen i dag. Lillehammer og Gjøvik tur i dag.

Har mørke linselykter å om du trenger.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser helt grei ut under skjermen og fangeren. Er som sagt til retting siden den ramma fikk seg en trøkk. Tror nok ikke jeg kommer til å ta sjangsen på å lakkere hele bilen, men kommer til å lakkere panser, fanger og skjørt tror jeg. Men hvor mye pussing trengs på panseret som egentlig er grå av farge med klarlakk? Har i fremmtiden tenkt til å sette på leppe på frontfanger og eventuelt bakfanger, men er ikke sikker på om jeg skal gå på den jobben enda... Så tror nok jeg kommer til få lakkert det svarte på bak/fram fanger og skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår