Gå til innhold

Gomega's Omega B

Ranger emnet

gomega

Anbefalte innlegg

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er mye vilde priser du får her da. kan få frontfanger av meg for 300kr men da får du komme og hente den i ski. hadde også et panser, men det kastet jeg. Solgte en hel omega b sedan for 4k der var alt i orden. var litt rust. men bare og leite litt finner du billige deler. Et tips er og kjøpe rustfrie deler :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men har nå fått tak i det meste;) Skjerm, panser, fanger + litt til fikk jeg for 3000 kr. Det var nesten ikke rust på noe av det heller. Delebilen skulle vistnok blitt importert fra enten dannmark eller tyskland som delebil for noen år siden, så enda den står lagret ute året rundt var det minimalt med rust:) Eneste jeg mangler nå er spreder! Noen som har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 390kr stk hos gatebil, folk bruker jo faktisk ta mer for brukte til tider.

Å nytt er nytt :)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da var bilen tilbake i hus og den så veldig bra ut! Sammlet kom lakkering og retting på 11 000,- så jeg er egentlig veldig fornøyd. Både oppretter og lakkerer er lokal her så fikk bra pris på jobben. Han som rettet regnet med at om jeg skulle hatt den til taksering hos et merkeverksted kom det til å være fra 50 til 70 000, så jeg skal ikke klage:) Så i morgen blir det å fikse litt småplukk og kjøre ikke minst:D Bilder kommer også i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider