gomega Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Fikk testa anlegget så vidt i går da... Det dunka bra gitt:D Så langt så det ut som om plexiglasset holdt bra det... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Har du fått vasket bilen enda da? ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Har du fått vasket bilen enda da? ;) Ja det har jeg gjort vettu;) Hadde ikke kameraet der da så har bare noen som ble tatt med mobil! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Men som sagt, ser du forskjell på en omega med og uten diffbrems hvis du ikke skal spinne? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da slenger jeg opp noen bilder av kassa i bilen og koblinga underveis:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Blir fint. Perfekt plass til delefilter da :) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Da var det litt ryddigere i bagasjerommet gitt:D Kommer etter hvert ei sponplate som skal trekkes i samme filt som på basskassa som forsterker og batteri skal festes i! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Så bra ut dette, tipper det spiller greit også :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Så bra ut dette, tipper det spiller greit også :) Så absolutt:D Men bassen overdøver det meste, så er nok nødt til å få meg et par 6x9 høytalere i hattehylla så det blir litt mer vokal gitt;) Noen som vet hvordan dette er på omegaene? Har sett litt på det, og jeg synes det så ut som om det har vært et hull i metallet på hver side i hattehylla som det er blitt satt på en runding med metall og punktsveiset over igjen... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Da var 6x9 høytalere og overgang til rattfjernkontrollen bestilt:) Kommer i løpet av uka, så da blir det litt mere mekking:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Da var 6x9 tommerne kommet, men har ikke gjort noe med dem enda siden jeg har begynt å pusse den lille rusten som er på bilen.... Var vist litt rust som hadde lurt seg bort under noen lister gitt:) Men nå er det ikke det heller:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Da har jeg fått testa kassa mi skikkelig da:D Var på db drag da lyd on tour var på gjøvik! Stilte i klassa street b, og ble på andre plass med 136,3 db! Må si jeg er ganske fornøyd gitt:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Da var også overgangen til rattfjernkontrol og display i hus:) Mangler bare tid og ork til å sette det inn så;) Driver for tiden å fikser på de få rustflekkene som var på den og skal lakke over dem snart... Blir også etter hvert bestillen en ganske stoor pakke med meguiar bilpleieprodukter slik at omegan får litt sårt trengt polering og div:D Sikkert aldri vert pollert av noen av de forrige eierne... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Da var det bestilt en ganske stor pakke med bilpleieprodukter fra Meguiars så da tenker jeg at bilen kommer til å skinne etter hvert:D Meguiars NXT All Metal Polysh Meguiars #80 Professional Speed Glaze Meguiars #83 Dual Action Cleaner/Polish Meguiars #85 Diamond Cut Compound 2.0 Meguiars #21 Synthetic Sealant Meguiars SCRATCH X Meguiars NXT Generation Tech Wax Meguiars Water Magnet Meguiars NXT Generation Cockpit Shine Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel Meguiars Microfiber Wash Mitt Meguiars Even-Coat Applicator Gold Class Endurance High Gloss Tire Gel Meguiars Smooth Surface Clay Kit Meguiars Gold Class Trim Detailer Meguiars Plastx Clear Plastic Cleaner & Poli Meguiars Quik Out Carpet Stain Remover 8" Meguiars Soft Buff FoamFinishing Pad 8" Meguiars Soft Buff Foam Polishing Pad 8" Meguiars Soft Buff Foam Cutting Pad Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Da var det bestilt en ganske stor pakke med bilpleieprodukter fra Meguiars så da tenker jeg at bilen kommer til å skinne etter hvert:D Meguiars NXT All Metal Polysh Meguiars #80 Professional Speed Glaze Meguiars #83 Dual Action Cleaner/Polish Meguiars #85 Diamond Cut Compound 2.0 Meguiars #21 Synthetic Sealant Meguiars SCRATCH X Meguiars NXT Generation Tech Wax Meguiars Water Magnet Meguiars NXT Generation Cockpit Shine Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel Meguiars Microfiber Wash Mitt Meguiars Even-Coat Applicator Gold Class Endurance High Gloss Tire Gel Meguiars Smooth Surface Clay Kit Meguiars Gold Class Trim Detailer Meguiars Plastx Clear Plastic Cleaner & Poli Meguiars Quik Out Carpet Stain Remover 8" Meguiars Soft Buff FoamFinishing Pad 8" Meguiars Soft Buff Foam Polishing Pad 8" Meguiars Soft Buff Foam Cutting Pad Bilpleie er morsomt :P ehhm Bøtte og ss&s Mf-Hylla må få noe mer der ser jeg Litt av hylla Alt Pad/mitt hylla Godmaskinen Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg