gomega Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hehe rallybil vettu ;) Neida var bare maks uheldig, hullet var mye større enn det så ut! Men nå er det i alle fall fiksa, og det kosta meg ikke et øre :) Bare mekkinga så det er jo greit nok... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Blank jo... Regner med den får litt mer shining i dette øyeblikk... :D Meeeeeeeen, når skal den senkes??? ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hehe du husket det du... Joa har akkurat vaska den nå;) Bare få i meg litt mat så er det ut å legge på sealer, voks, dekk og vinylfornyer ;) Og som je har sagt før..... Jeg HAR senka den :P Her i torpa er det ikke mulig å kjøre med 5 mm klaring vettu :D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hehe du husket det du... Joa har akkurat vaska den nå;) Bare få i meg litt mat så er det ut å legge på sealer, voks, dekk og vinylfornyer ;) Og som je har sagt før..... Jeg HAR senka den :P Her i torpa er det ikke mulig å kjøre med 5 mm klaring vettu :D Veeel, kaller ikke det der senking. ;) ^^ Bare vent til du får nye felger, da må den ned.....:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hehe, vi får se ;) Nå ligger i alle fall et lag med CG 5050 og et lag MG#21 å herder. Blankt ble det :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hehe, vi får se ;) Nå ligger i alle fall et lag med CG 5050 og et lag MG#21 å herder. Blankt ble det :) Blir nok bra det. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Da var Omegan solgt videre til ei fornøyd jente fra Ålesund :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjosnes Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 (endret) Spørsmål ang diodene du har brukt i knapper osv. E det dioder til Astra F du bestillte? Kan jeg evt bruke di samme på en 95-mod Omega? Endret Juli 10, 2010 av kjosnes Siter -00mod Passat 1.9tdi -93mod Nissan Sunny 2.0 D -95mod Opel Omega stv. -87mod Toyota Camry (stading oppgradert) -90mod Ford Sierra 4x4 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 selte du den til amalie ? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Spørsmål ang diodene du har brukt i knapper osv. E det dioder til Astra F du bestillte? Kan jeg evt bruke di samme på en 95-mod Omega? Mener det var Astra F ja, men tror jeg bestilte med litt ekstra dioder også slik at jeg var sikker på at jeg hadde nok. Skal nok gå fint å gjøre det samme på 95 mod ja, da det så vidt jeg vet ikke er noen endringer på knapper (med unntak av styringen av vifte og varme). selte du den til amalie ? Kan nok stemme det ja :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Kan nok stemme det ja :) åja :) vet jo hvem det er ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Spørsmål ang diodene du har brukt i knapper osv. E det dioder til Astra F du bestillte? Kan jeg evt bruke di samme på en 95-mod Omega? Crazyleds.co.uk Vectra b brytere er like som omega b. Vectra b hadde riktignok 2 forskjellige covere på knappene men disse kan byttes om. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg