gomega Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Bilpleie er morsomt :P ehhm Bøtte og ss&s Mf-Hylla må få noe mer der ser jeg Litt av hylla Alt Pad/mitt hylla Godmaskinen Hehe godt å se at det er flere som bruker mye penger på bilpleie:) Må få tatt noen bilder av mine jeg og:D Har også bestilt litt mer fra http://www.godkjemi.com som kommer i løpet av uka forhåpentligvis:) Reiser til Danmark på fredan så da blir bilen stå stille en liten stund:( Driver nå å skal lakke de rustflekkene jeg har tatt på bilen, så er ganske spent:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Fin bil gitt :D Bruker bare stikksag med metallblad og skjærer ut i hatthylla ja? Kjøpte anlegg selv for en måned siden men har ikke gidda begynne:P Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Fin bil gitt :D Bruker bare stikksag med metallblad og skjærer ut i hatthylla ja? Kjøpte anlegg selv for en måned siden men har ikke gidda begynne:P Hehe ja det er vel da det gode ordtaket til Solan Gundersen passer fint:) "Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne":D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 På tide jeg fikk lagt ut bevis fra DB draggen men:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Og her var de bilpleieproduktene som har kommet så langt:) Resten blir sendt i dag fra godkjemi.com:D Kommer også snart bilder av hvordan det ble etter lakkering... Er ikke helt ferdig enda, men det ser bra ut så langt:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hvordan trakk du kabler i dashen? Må du skru av masse dritt, eller klarte du å feste kablene dil en kabel som ligger der fra før, og trekke med denne? Skal ha inn anlegget snart skjønner du :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hvordan trakk du kabler i dashen? Må du skru av masse dritt, eller klarte du å feste kablene dil en kabel som ligger der fra før, og trekke med denne? Skal ha inn anlegget snart skjønner du :) Hvis du mener de kablene som går fra spilleren og ned på høyre side og bakover til bagasjerommet(signalkabler osv), så gikk det fint ann å bare stappe de ledningene i samme retting som de originale ledningene går ned og under hanskerommet... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 har fått gjort det jeg nå :D Tok av hanskerommet og la de orntlig oppi der. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 har fått gjort det jeg nå :DTok av hanskerommet og la de orntlig oppi der. Hehe, ja det er egentlig ikke det vanskeligeste det der;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Nå har forresten pakka fra godkjemi kommet! Skal bare hente dem på posthuset først;) Det eneste som er litt kjipt er at når jeg nå har drevet å lakkert litt må jeg vente i minst to uker før jeg kan polere bilen... Så da får jeg bare nøye meg med å vaske den da... Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 O fryd! I dag har det endelig kommet skilt på bilen:D:D:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 du får ha gratis med skilt på bilen da, blir bra og kunne kjøre til skolen til våren nå gitt. klarern og henge på meg da :P? Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 du får ha gratis med skilt på bilen da, blir bra og kunne kjøre til skolen til våren nå gitt. klarern og henge på meg da :P? Takker:) Hehe vi får se;) Litt forskjell på motor da....:D Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Har i det siste opplevd at bilen rister en del da jeg skal ta igang! Virker som det kommer ra bakakselen! Noen som vet hva dette kan være? Edit: Byttet fra piggfri vinterdekk til sommerdekk i går og da ble det mye bedre... Men er fortsatt litt der! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 rister, hmm ja, du har en foring som sitter der, som pleier og bli slitt veldigt fort på omega b, tipper den er mellomaksel foringen, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg